Kérdése van? [email protected]
A JÁTÉKRÓL
A Divinity II: Developer’s Cut tartalma:- Divinity II: Ego Draconis alapjáték (felújított verzió)- Divinity II: Flames of Vengeance kiegészítő- Fejlesztői mód- Tervezési dokumentumok- Koncepciós rajzEz a Developer's Cut tartalmazza a Divinity II végső kiadását, amely több mint 100 órányi, nagyra értékelt RPG játékélményt nyújt, valamint a vadonatúj Developer Mode-ot és még sok más elképesztő extrát!Divinity II: Ego DraconisDivinity II: Ego Draconis is an epic RPG, and it is the third installment of the Divinity series.TörténetA Divinity II - Ego Draconis visszavisz Rivellonba, a félelem és a mágia időtlen világába, amelyet az egymást követő apokaliptikus háborúk tönkretettek és megrongáltak. Hogy mit tett a föld békeszerető népe, hogy ilyen szörnyű csapást érdemelt, azt még az istenek sem tudják megmondani. De ahogy bármelyik hadúrjuk gúnyosan mondaná, az idő csuda és gyorsan elszállt, amikor a Lord of Chaos lemészárolja a rokonaitokat, felégeti a városaitokat és sóval veti be az egykor termékeny földet. Kétszer tört elő pokoli dimenziójából a gonosz eme megtestesülése, hogy vitézi vérrel gázoljon a feketére festett égbolt ellen, és kétszer Rivellon védői a megdöbbentő veszteségek ellenére sem hátráltak meg. A győzelem mégsem hozott megkönnyebbülést: mert tudták, hogy egy napon a Demon visszatér.JátékmenetA játék középpontjában a hagyományos akció - szerepjátékos játékmenet áll, amely magában foglalja a küldetések teljesítését, a játékvilág felfedezését és a különböző npc-kel való interakciót. A Divinity II felhasználja a Diablo és a World of Warcraft játékok néhány elemét, mint például a felszerelés fejlesztésére helyezett hangsúlyt, a felszerelésekre gyakorolt véletlenszerű mágikus hatásokat, az egyedi tárgykészleteket, amelyek együtt használva nagyobb előnyöket kínálnak, és néhány küldetésmechanikát, mint például a jelölők, amelyek jelzik, hogy egy NPC felajánl egy küldetést a játékosnak. Ugyanakkor a hagyományosabb számítógépes szerepjátékok elemeit is felhasználja, mint például az elágazó beszélgetésfákat, a játék egyéb eseményeit befolyásoló döntéseket, valamint a nem harci szegmenseket, például a platform - vagy puzzle-elemeket. Az npc-kel való interakció során a játékosnak gyakran lehetősége van gondolatolvasásra, ami információt, extra választási lehetőségeket vagy felszerelést biztosíthat a küldetésben, bizonyos tapasztalati pontokért cserébe. Az "experience debt"-et aztán vissza kell fizetni, mielőtt újra tapasztalatot szerezhetnének.Divinity II: Flames of VengeanceA Divinity II - Ego Draconis lenyűgöző fináléjában a Dragon Knight ismét kitárja szárnyait, hogy kiszabadítsa a Divine-t asztrális börtönéből, és megmentse Aleroth-ot a Black Ring elsöprő erejű támadásától. Aleroth, az egykor háború sújtotta város, most a következő kihívásokat tartogatja számodra. Rivellon, a Divinity II - Ego Draconis világa még mindig nincs biztonságban. A Divinity II - Flames of Vengeance című kiegészítőben a játékosoknak ismét szembe kell nézniük a gonosszal. Hamarosan rájönnek, hogy az alapjátékban megismert karakterek közül sokan nem azok, akiknek mutatták magukat. A Divinity II - Flames of Vengeance ott folytatódik, ahol a Divinity II - Ego Draconis abbamaradt. A Flames of Vengeance-ben a játékos folytatja a Dragon Knight történetét, és elkíséri őt a végső végzetéig. Útközben a Divinity univerzum számos kérdésére választ kapunk.Fejlesztői módA fejlesztői mód lehetővé teszi a különböző konzolparancsokhoz való hozzáférést.Tervezési dokumentumokTervezési dokumentumok, mint például a Complete Quest Design Delivery, Tester's Walkthroughs, és szkriptek.