RENDELÉS, FIZETÉS, ÁTVÉTEL
Rendelés – „Hogyan tudom leadni a rendelésemet?”
A kiválasztott terméket helyezze Kosarába, majd lépjen be a Kosár-ba és adja le a megrendelést webshopunkban a kívánt termékre, az adatai megadásával.
"A termékek eltűntek a kosaramból, mit tegyek?"
Kérjük ebben az esetben ismételje meg a folyamatot, tegye a a terméket vagy termékeket ismét a kosarába.
Fizetés – „Hogyan tudok fizetni?” „Milyen fizetési módok elérhetők?”
Webshopunk kínálatából kizárólag online rendelhető, digitális termékek szerepelnek. Készpénzes fizetésre és személyes átvételre nincs lehetőség. Webáruházunkban az alábbi módokon lehet fizetni: Bankkártyás fizetés, banki átutalás, Paypal.
Átvétel – „Hogyan kapom meg a megvásárolt terméket?”
Termékkulcsot kap a termék aktiváláshoz, mellé aktiválási útmutatót a folyamat elvégzéséhez és ÁFÁ-s számlát. Mindent e-mailben küldünk el, arra az e-mail címre amit Ön a vásárláskor megadott.
"A vásárláshoz létre kell hoznom egy fiókot az oldalon, kell regisztrálnom az oldalon?"
Nem szükséges fiókot létrehoznia vagy regisztrálnia, csak tegye a terméket a kosárba és folytassa a rendelés véglegesítésével nem regisztrált vásárlóként.
"Mennyi időn belül kapom meg a vásárolt terméket?"
Sikeres bankkártyás fizetés esetén, amennyiben a termék elérhető készletünkön már 10 percen belül küldjük Önnek e-mailben. Banki átutalás esetén a termékkulcsok elküldése az utalás beérkezte és annak ellenőrzése után történik meg, szintén e-mailben, a legtöbb esetben 24 órán belül.
"Megkaptam a számlát, de a termékkulcsot nem találom az e-mailek között. Hol keressem?"
Kérjük ellenőrizze postafiókja Spam illetve Promóciók mappáját is, mert esetenként megtörténik, hogy a termékkulcsot tartalmazó e-mail oda keveredik.