Kérdése van? [email protected]
A JÁTÉKRÓL
A Szovjetunió korszaka a végéhez közeledik - ez 1988.A rádióamatőr furcsa jelet kap, amely érthetetlen zajokat bocsát ki. Éjjel-nappal közvetítik, és csak néha egy emberi hang jut át a levegőben. Lehetetlen azonban kideríteni, hogy az illető mit mond. A legtitokzatosabb dolog azonban ahhoz kapcsolódik, hogy a térképek szerint nem létezik az a hely, ahonnan a jel érkezik. Főszereplőként rémisztő titkokat kell feltárnia ezzel a rejtélyes jelzéssel kapcsolatban.A játékban nincs fegyver. A főszereplő nem tudja, hogyan kell kezelni.A leghasznosabb dolog, ami van, az a rádió.Segítségével megértheti, mi történik ezen a helyen. Ön maga választja meg a rádióhullámot annak érdekében, hogy elkapja a kívánt jelet, kapcsolatba lépjen az emberekkel, vagy egyszerűen csak hallgassa a Szovjetunió rádióját. Nagyon sok pillanat van a játékban a rádió használatával kapcsolatban.A Noise története nem tipikus arctalan horror.Szeretnénk elmondani nektek egy érdekes, mégis baljós történetet Stephen King módjára. A történetet a főszereplő beszélgetésein és gondolatain keresztül, valamint a helyszínek tanulmányozásával fogják közvetíteni. A történet egyes részletei észrevétlenek maradhatnak, ha nem alaposan tanulmányozza a helyszíneket. A történet a Szovjetunióban játszódik, ami különös hangulatot kölcsönöz neki.A történet fő antagonistája az a lény, amely folyamatosan kóborol, és ugyanúgy kutatja a helyszínt, mint te. Vadászik rád és reagál a tetteidre. Ha bekapcsolja a lámpát, vagy használ egy zseblámpát, a lény elmegy, és ellenőrzi, mi történik. Nagyon meg kell próbálnia elrejtőzni előle, mert nem tudja megölni. A lény nem lát semmit a sötétben, ezért néha elég lesz egyszerűen lekapcsolni a fényt és várni egy ideig.A lény rádióhullámokat bocsát ki, így nyomon követheti rádiójával. Megpróbáltuk a mesterséges intelligencia rendszert megvalósítani a játékban, ihletet az Alien film és játék szörnye adott.A lény fontos a történet számára. Nem kevésbé fontos, mint a főszereplő.