Assetto corsa - Japanese Pack (DLC)

Assetto corsa - Japanese Pack (DLC)
Assetto corsa - Japanese Pack (DLC)
Assetto corsa - Japanese Pack (DLC)
Assetto corsa - Japanese Pack (DLC)
Assetto corsa - Japanese Pack (DLC)
Assetto corsa - Japanese Pack (DLC)
Assetto corsa - Japanese Pack (DLC)
Assetto corsa - Japanese Pack (DLC)
Assetto corsa - Japanese Pack (DLC)
Assetto corsa - Japanese Pack (DLC)
Assetto corsa - Japanese Pack (DLC)
Assetto corsa - Japanese Pack (DLC)
Assetto corsa - Japanese Pack (DLC)
Assetto corsa - Japanese Pack (DLC)
Assetto corsa - Japanese Pack (DLC)
Assetto corsa - Japanese Pack (DLC)
Assetto corsa - Japanese Pack (DLC)
Assetto corsa - Japanese Pack (DLC)
Assetto corsa - Japanese Pack (DLC)
Assetto corsa - Japanese Pack (DLC)
Platform:
Steam
License:
Digitális Termékkulcs
Nyelv:
MULTILANGUAGE
Szállítás:
E-mailen keresztül, 1 órán belül (07:00 - 22:00 óra között)
1 020 Ft
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Adatok
RENDSZERKÖVETELMÉNYEK
AKTIVÁLÁSI ÚTMUTATÓ
Részletek

A JÁTÉKRÓL

Üdvözöljük a JAPANESE PACK, az ASSETTO CORSA számára elérhető legújabb kiegészítő tartalomcsomagban, amely a közösségünk által választott teljesen új autókkal rendelkezik.
Az Assetto Corsa közvetlenül a japán belföldi piac legjellemzőiből (JDM) büszkén mutatja be a japán csomagot, hét új autó bevezetésével, összesen tizenkét változatban, amely a különböző osztályú, típusú és korú járművek tökéletes keverékét hozza létre, készen állva az igények kielégítésére. az Assetto Corsa rajongók íze!
A fejlesztői csapat hihetetlenül szorosan együttműködött az autógyártókkal azzal a céllal, hogy minden autót a részletekben reprodukálják, valamint azt az örökséget, légkört és izgalmas vezetési élményt nyújtja, amelyet csak ez az autómodellek garantálhatják.

- Jellemzők Mazda MX-5 2015
- Jellemzők Mazda MX-5 CUP
- Jellemzők: Mazda RX-7 Spirit R + hangolt változat
- Jellemzők Toyota Supra MK IV +
időtámadás és Drift verzió - Jellemzők Toyota AE86 Trueno + hangolt és drift verzió
- Jellemzők Nissan 370Z NISMO
- Jellemzők Nissan GT-R R34 Skyline V-Spec

Mazda MX-5 2016 és MX-5 CUP
A Mazda MX-5 Miata híres, hogy rendkívül képes versenyplatform; a világ legkelendőbb útmutatójaként ismert, és néhányan még azt állítják, hogy ez a modell a világszerte a legtöbb közúti versenyautó. Úgy tűnik, hogy a Mazda egyetért azzal, hogy 2016-tól kezdve a világon több Mazda Global MX-5 Cup sorozat lesz, mind ugyanazt a 4. generációs modellt használják.

Mazda RX-7 Spirit R
A harmadik generációs RX-7, amelyet elsőként indítottak 1991-ben, különösen különleges külső kialakítással rendelkezik. Könnyű, kompakt és nagyteljesítményű forgómotorja lehetővé teszi a vezető számára, hogy érezze kitűnő vezetési élményét. A Mazda sportautók szellemét támasztva alá az RX-7 1978-as bevezetése óta népszerűvé vált az ügyfelek körében. A legújabb RX-7 modell (FD-3S) gyártása 2002. augusztusában ért véget.
A Spirit R sorozat három modellben kapható: A-típusú, kétüléses, öt sebességes kézi sebességváltóval; B típusú, négyüléses, öt sebességes kézi sebességváltóval; és a C típusú, négyüléses, négysebességű automatikus sebességváltóval. Mindhárom modell közös belső és külső jellemzőkkel van felszerelve, mint például a BBS-ben gyártott 17 hüvelykes kerekek, piros féknyereg és speciális puha bevonatú belső panelek, miközben mindegyik modell megkülönböztetett berendezéseket mutat, amelyek különbséget tesznek a másikkal. Az A-Type Spirit R kétüléses modell, Recaro gyártmányú, exkluzív, vörös teljes vödör ülésekkel felszerelt. Ezek a könnyű ülések kb. 10 kg-kal csökkentik a jármű alvázsúlyát. A fékteljesítmény fokozódik, ha nagy fúrt, szellőztethető tárcsaféket használunk mind a négy keréken, és a nagy szilárdságú rozsdamentes acélból készült fékcsöveket. Az Type-A Spirit R modell a végső RX-7, amely a történelem legkiemelkedőbb vezetési teljesítményével büszkélkedhet.

Nissan 370Z NISMO 2016
Noha már 45 év telt el az eredeti 240Z megjelenése óta, befolyása továbbra is erős a sportautók világában és a jelenlegi generációs 370Z Coupé kialakításában. A ikonikus alak, amelyet egy rövid tengelytáv, széles nyomtáv, alacsony súlypont és folyadék sziluett kombinációjával alkot, ma ugyanolyan azonnal felismerhető, mint 1970-ben.
Még ennél is több, mint a verseny ihlette aerodinamikai karosszéria és a vezető felé orientált pilótafülke. - stílusú belső, a NISMO lényegében a teljesítményről szól. Ennek érdekében a 370Z NISMO tartalmaz egy erőteljes, 350 lóerős, 3,7 literes DOHC V6 motort, változtatható szelepvezérléssel és emelővezérléssel (VVEL).
A 370Z NISMO fokozott motorteljesítményét és gyorsulását egy exkluzív H-konfigurációjú kipufogórendszer kialakításának és hangtompítójának hangolásával, valamint az optimalizált ECM (motorvezérlő modul) kalibrálással biztosítják, így 18 lóerővel megnövelik a szokásos 370Z-et. A nyomaték értéke 276 lb-ft.

Nissan GT-R R34 Skyline V-Spec
1999-ben bevezették az új Skyline R34 GT-R készüléket, amelynek mögött rengeteg történelem és irigylésre méltó hírneve maradt. A helyettesített modell „szuper-evolúciójaként” az R34 GT-R minden tekintetben fejlettebb. Karosszéria merevebb és aerodinamikai csomagja tovább finomítva. A V-spec az autó alatt található elülső és hátsó szénszálas diffúzorokkal, valamint kettős szárnyú, állítható aerofóllel a csomagtartó fedelén. A motorháztető alatt található számos technikai finomítás között szerepelnek az ikerkerámia interhűtött turbófeltöltők, amelyek hatékonyan kiküszöbölik a turbó késést. Több nyomaték és jobb teljesítmény-leadás is rendelkezésre áll.
A hatfokozatú Getrag sebességváltó biztosítja a motor teljesítményét a kerekekhez. Fejlesztések történtek az ATTESA négykerék-meghajtó rendszerben, amely E-TS-t vagy elektronikus nyomaték-osztást tartalmaz. Ez biztosítja a vezető számára a 100% -os hátsókerék-meghajtású autó szórakozását, valamint a négykerék-meghajtás 50:50-es vontatásának és biztonságának nyújtását, amikor a körülmények megkövetelik. Ezt támasztja alá az „intelligens” elektronikus korlátozott csúszáskülönbség. A Super HICAS hátsó kormánykerék rendszerének tökéletesítései tartalmaznak egy elektronikus fordulási sebességű visszacsatoló vezérlő rendszert a hátsó kerekek még pontosabb irányításához extrém helyzetekben.
A turbó gyorsabb reakcióját új turbófeltöltők használatával érjük el. Az energiát egy új, hatfokozatú szorosarányú Getrag sebességváltó biztosítja. Az alapmotor körülbelül kilenc évvel ezelőtt nyúlik vissza, és először versenypályákon fejlesztették ki. A verseny specifikációjában a motor kényelmesen 507 lóerővel felfelé képes.

Toyota AE86
A Toyota Sprinter Trueno AE86 generációja egy kicsi, könnyű kupé vagy ferdehátú, amelyet a Toyota 1983-ban vezetett be. A klasszikus Toyota kódban az „A” az autóba érkező motort jelöli (4A sorozat), „E” a Corolla, a „8” az ötödik generációt (E80 sorozat), míg a „6” a generáción belüli variációt jelöli.
Még az autó gyártásának 1987-ben történő leállítása után is sok privát csapat folytatta az AE86 versenyét, és ez a mai napig népszerű választás a rally- és klubversenyek számára.
Az AE86 folyamatos vonzerejének része a motorsport számára a hátsó meghajtó konfigurációja, amely a legtöbb új könnyű kupé esetében nem elérhető.

Toyota Supra MK IV
1979-ben a Supra 2,6 literes hatos hengeres motorja volt az első Toyota gyártású motor, amelyet elektronikus üzemanyag-befecskendezéssel szereltek fel. A Supra manuális és automatikus sebességváltóval is elérhető volt, és alapfelszereltségként négykerekű független felfüggesztéssel és négykerekes tárcsafékkel szerelt.
A kisebb stílusfrissítések kivételével a következő jelentős változás 1993-ban történt, amikor a Supra belépett a szuperkocsik birodalmába. Kapható mind turbó, mind nem turbó felépítésben, az új Supra radikálisan távozott a régi Suprastól. A teljesítmény a mai játék neve volt, és számos súlymegtakarító intézkedést alkalmaztak - a Toyota olyan messzire ment, hogy felépítse a járművet üreges szőnyegszálakkal, és a hátsó spoilert (a turbó modelleknél opcionálisan) üregesvé tegye.
Az összes nagyobb magazin üdvözölte a Turbo modellt valódi világhírűnek. A 280 lóerővel a jármű 5 másodpercen belül 0-100 km / h fordulatszámra képes, és tovább halad az elektronikusan korlátozott maximális sebességgel, 250 km / h sebességgel. Ez volt a legmagasabb szintű teljesítmény, és a legerősebb elkötelezettség a teljesítmény iránt, amit a Toyota valaha egyetlen járműbe helyezett.

Adatok
Megjelenés
2016.05.18
Régio
WORLDWIDE
Kiadó
505 Games
Cikkszám
DIGI00690
RENDSZERKÖVETELMÉNYEK
MINIMÁLIS:
Op. rendszer: Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8,1-10
Processzor: AMD Athlon X2 2,8 GHZ, Intel Core 2 Duo 2,4 GHZ
Memória: 2 GB RAM
Grafika: DirectX 10.1 (AMD Radeon HD 6450, Nvidia GeForce GT 460)
DirectX: Verzió: 11
Tárhely: 2 GB szabad hely
Hangkártya: Integrált

AJÁNLOTT:
Op. rendszer: Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8,1-10
Processzor: MD hatmagos CPU, Intel négymagos CPU
Memória: 6 GB RAM
Grafika: DirectX 11 (AMD Radeon 290x, Nvidia GeForce GTX 970)
DirectX: Verzió: 11
Tárhely: 2 MB szabad hely
Hangkártya: Integrált
AKTIVÁLÁSI ÚTMUTATÓ

Ezt a terméket a Steam platformon tudod aktiválni. Indítsd el a Steam klienst, bejelentkezés után kattints a Játék hozzáadása, majd a Termék aktiválása Steamen gombra. A felugró ablakban meg tudod adni kapott játékkulcsodat, mely után indulhat is a letöltés.

 

argep.hu kelkoo.hu arcedula.hu olcsobbat.hu arkoz.hu olcso.hu intengo.hu Ár Radar árösszehasonlító és piac shopmania.hu