Assetto Corsa - Porsche Pack III (DLC)

Assetto Corsa - Porsche Pack III (DLC)
Assetto Corsa - Porsche Pack III (DLC)
Assetto Corsa - Porsche Pack III (DLC)
Assetto Corsa - Porsche Pack III (DLC)
Assetto Corsa - Porsche Pack III (DLC)
Assetto Corsa - Porsche Pack III (DLC)
Assetto Corsa - Porsche Pack III (DLC)
Assetto Corsa - Porsche Pack III (DLC)
Assetto Corsa - Porsche Pack III (DLC)
Assetto Corsa - Porsche Pack III (DLC)
Assetto Corsa - Porsche Pack III (DLC)
Assetto Corsa - Porsche Pack III (DLC)
Assetto Corsa - Porsche Pack III (DLC)
Assetto Corsa - Porsche Pack III (DLC)
Assetto Corsa - Porsche Pack III (DLC)
Assetto Corsa - Porsche Pack III (DLC)
Assetto Corsa - Porsche Pack III (DLC)
Assetto Corsa - Porsche Pack III (DLC)
Assetto Corsa - Porsche Pack III (DLC)
Assetto Corsa - Porsche Pack III (DLC)
Platform:
Steam (PC)
Licensz:
Digitális Termékkulcs
Nyelv:
MULTILANGUAGE
Szállítás:
E-mailen keresztül, 10 percen belül
1 790 Ft
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Adatok
RENDSZERKÖVETELMÉNYEK
AKTIVÁLÁSI ÚTMUTATÓ
Részletek

A JÁTÉKRÓL

A Porsche Pack 3. kötet az első két DLC-csomagot követi, amelyek a Porsche márkának szólnak, hét különféle járműválasztékot mutat be. A csomag a modern Porsche versenyautókra helyezi a hangsúlyt, ideértve a legújabb Porsche 911 RSR 2017-et, a teljes 991 GT3 versenyautót és a legújabb 2016. évi Le Mans-díjas 919 hibrid, miközben a német márka két ikonikus versenyautóját is bemutatja. , a 908 Lang-Heck és a 917 K. A 3. kötet a modern Porsche felépítésének egyik leginkább áhított modern közúti kocsiját, a Porsche 911 R játékost is bemutatja, amely tökéletes keveréket készít a közúti autók, valamint a modern és a történelmi versenymodellek.

Az autók
Porsche 911 RSR 2017
Porsche 911 GT3 Cup 2017
Porsche 911 GT3 R 2016
Porsche 919 Hybrid 2016
Porsche 908 LH
Porsche 917 K
Porsche 911 R
Porsche 911 Turbo S

Porsche 911 RSR 2017
"A tipikus 911 kivitel megőrzése mellett ez a legnagyobb fejlődés a legkiválóbb GT modellünk történetében."
Ezek Dr. Frank-Steffen szavai Walliser, a Porsche Motorsport vezetője, a vadonatúj Porsche 911 RSR 2017-en. A 2017. évi Le Mans és WEC versenyautó kb. 510 lóerő sebességgel 8000 fordulaton forog, és közepes motorteljesítménnyel rendelkezik. Ezt a vadonatúj Porsche GTE / GTLM versenyautót a semmiből tervezték, és egy ultramodern, lapos-hat motorral rendelkezik, amely a hátsó tengely előtt helyezkedik el.

Porsche 911 GT3 Cup 2017
A világon legtermékenyebben gyártott GT versenyautó hátuljában egy 4 literes, hathengeres lapos motor található, amely még nagyobb haladást biztosít. A fajtatiszta motorsport-technológiának köszönhetően a kompakt motor közvetlen üzemanyag-befecskendezéssel 357 kW (485 LE) csúcsteljesítményt nyújt.
Az innovatív részletek széles skálája javítja a hatékonyságot a motor teljesítményén túl, biztosítva a természetesen szívott motor versenyképességének még jobb tartósságát és csökkentett karbantartási költségeket.
A Porsche a 911 GT3 kupát ugyanabban a gyártósorban gyártja, mint a 911 közúti kocsi, fő üzemében, Stuttgart-Zuffenhausenben. A verseny alapvető hangolását a Weissach motorsport központban hajtják végre, ahol a járműveket egy profi versenyző is alaposan teszteli, mielőtt az ügyfélnek szállítaná. A 911 GT3 Cup mintegy 3031 egységét építették be a 996, 997 és 991 modellcsaládba 1998 óta. Ez a stuttgarti márkájú kupás versenyautó a világ legtermékenyebb és legkeresettebb versenyautója.
Az új 911 GT3 Cup-ot a 2017. évi versenyszezonban fogják használni, kezdetben kizárólag a Porsche Mobil 1 Supercup-ban és a Porsche Carrera Cup Deutschland-ban, valamint Észak-Amerikában.

Porsche 911 GT3 R 2016
A 911 GT3 RS gyártmányú sportautó alapján a 911 GT3 R-t úgy tervezték, hogy az ügyfelek számára versenyautóként szolgáljon a GT3 sorozathoz szerte a világon.
A több mint 368 kW (500 lóerős) kilencvences versenyzés fejlesztésekor különös figyelmet fordítottak a könnyű kialakításra, a jobb aerodinamikai hatékonyságra, a fogyasztás csökkentésére, a jobb kezelhetőségre, a további optimalizált biztonságra, valamint a szerviz- és alkatrész költségek csökkentésére.
A 911 GT3 RS gyártású sportautó könnyű karosszériájának kivitele, intelligens alumínium-acél kompozit szerkezettel, ideálisnak bizonyult a versenyautó számára, és a legmodernebb négy literes lapos-hat egység nagyjából megegyezik a nagyteljesítményű motorral. a közúti törvényes modell gyártási motorja.

Porsche 919 Hybrid 2016
A WEC előírások szigorú követelményeket határoznak meg a motorosport hatékonyságára, biztonságára és fenntarthatóságára vonatkozóan. Röviden: a jövőre tervezett járművek. Ezek a követelmények inspirálták a Porsche mérnökeit, hogy folytatják azt, amit a Porsche több mint 60 éve csinál. Kerülje el az izolált technológiák egyikét vagy megközelítését, ehelyett minden lehetséges részletet megvizsgál, anélkül, hogy szem elől tévesztené a képet.
Az LMP1 osztályban a dominancia elve a maximális teljesítmény révén helyettesíti a hatékonyság iránti igényt. A verseny történetében először a legmagasabb osztályba sorolt ​​összes csapatnak versenyeznie kell a hibrid versenyautókkal.
A Porsche által választott belső égésű motor a hatékonyság szempontjából optimalizált megközelítésen született: egy rendkívül kompakt, turbófeltöltős négyhengeres, 2 literes motor, közvetlen üzemanyag-befecskendezéssel. A belsőégésű motort két energia-visszanyerő rendszer támogatja. A sportautók tervezésében szerzett sokéves tapasztalat segített tovább csökkenteni az egyes alkatrészek súlyát. A sport prototípus elsősorban szénből készül. Ezen felül a nagy szilárdságú alumíniumból készült motor, valamint a magnézium és a különféle titánötvözetek használata szintén hozzájárult az ideális rendszer súlyának eléréséhez.

Porsche 908 LH
A 908-as debütálás a Monza 1000km-es versenyen 1968. április 25-én érkezett. Ugyanazon év szeptemberében a Le Mans 24 órájában hajtották: itt a 908-asok voltak a leggyorsabbak a kvalifikációban és a verseny korai szakaszában. számukra szerencsétlen volt, hogy a javítási szabályokat a Porsche csapata vezetői félreértelmezték, ami kizárást eredményezett.
A helyzet a következő évi versenyen javult: bár Jacky Ickx a Ford GT40-ben nyert, a Hans Herrmann '908 LH a 2. helyen végzett, csupán néhány másodperc múlva a fékbetétek miatt a verseny vége felé.

Porsche 917 K
Az 1969-es 917-es készülék rossz eredményei arra kényszerítették a Porsche-t, hogy vizsgálja felül az aero kialakítását, mivel fő problémája a nagy sebességű kezelés. Ezek a fejlesztések adták a 917 Kurzheck születését: abban az évben ez az autó tíz verseny közül 7-ben nyert, és Daytona 24 órájában (724 kör) a rekord távolságot 190 mérfölddel megrövidítette.

Porsche 911 R
Az új 911 R alváza a 911 GT3-on épül, és rendkívül sportos napi vezetést biztosít. A hangolás rendkívül közvetlen és a jármű olyan alacsony, mint a 911 GT3. Az összes alvázvezérlő rendszert a kézi sebességváltóhoz igazították.
Kis sebességnél az új 911 R speciálisan adaptált rendszere a hátsó kerekeket az első kerekekkel ellentétes irányba irányítja. Ez növeli az agilitást, különösen szűk kanyarokban. Nagy sebességű manőverek során a rendszer a hátsó kerekeket ugyanabba az irányba kormányozza, mint az első kerekek. Ez javítja a stabilitást, különösen nagy vezetési sebességnél.
A nagyméretű, lapos-hat természetesen szívott motor közvetlenül az új 911 R hátulján fekszik. Nagyteljesítményű egysége lenyűgöző maximális motorfordulatszámot, 8500 ford / perc fordulatszámot biztosít. 4 literes teljesítménye 368 kW (500 lóerő), ami 92 kW 125 lóerő teljesítményének felel meg. A maximális nyomaték 460 Nm 6250 fordulat / perc sebességnél.
A hatsebességes GT sport kézi sebességváltó nagyon rövid sebességgel történő haladásával a 911 R csak 3,8 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100 kmh-re - feltéve, hogy mozgékony vagy a váltókarral. A legnagyobb sebességet a 6. fokozatban érik el: 323 kmh-nél.
Az ilyen típusú energiafejlesztés csak nagy teljesítmény / tömeg arány mellett lehetséges. Az új 911 R-vel ez figyelemre méltó 2,7 kg / LE.

Porsche 911 Turbo S A
Porsche mindig is ígért teljesítményt. A 911 Turbo S rendkívül lenyűgöző módon tartja ezt az ígéretet: egy 3,8 literes twinturbo hathengeres motorral, amely még nagyobb turbófeltöltővel rendelkezik, mint a 911 Turbo. A 427 kW (580 LE) teljesítmény kifejlesztésekor a maximális nyomaték 750 Nm. 0–100 kmh-re lélegzetelállító 2,9 másodperc alatt gyorsul fel. És elérje a 200 kmh-t 9,9 másodperc alatt. Legnagyobb sebesség: 330 kmh.
Technikai szempontból a 911 Turbo S ugyanolyan jól felszerelt, mint a 911 Turbo. A teljesítmény szempontjából azonban a specifikáció még bonyolultabb.
A Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) aktív tekercsstabilizálást biztosít és tovább fokozza a semleges kezelést. A Porsche kerámia kompozit fék (PCCB) javítja a fékteljesítményt. Az új 20 hüvelykes 911 Turbo S kerekek központi zárral rendelkeznek - ez a technológia közvetlenül a motorversenyzésből származik.
A 911 Turbo S kialakítását több szempontból is hangsúlyozzák: kívül, fekete króm kipufogócsonk-díszítés és SportDesign külső tükrök V-alakú alapjukkal

Adatok
Megjelenés
2016.12.20
Régio
WORLDWIDE
Kiadó
505 Games
Cikkszám
DIGI00693
RENDSZERKÖVETELMÉNYEK
MINIMÁLIS:
Op. rendszer: Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8,1-10
Processzor: AMD Athlon X2 2,8 GHZ, Intel Core 2 Duo 2,4 GHZ
Memória: 2 GB RAM
Grafika: DirectX 10.1 (pl. AMD Radeon HD 6450, Nvidia GeForce GT 460)
DirectX: Verzió: 11
Tárhely: 500 MB szabad hely
Hangkártya: Integrált

AJÁNLOTT:
Op. rendszer: Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8,1-10
Processzor: AMD hatmagos CPU, Intel négymagos CPU
Memória: 6 GB RAM
Grafika: DirectX 11 (pl. AMD Radeon 290x, Nvidia GeForce GTX 970)
DirectX: Verzió: 11
Tárhely: 500 MB szabad hely
Hangkártya: Integrált
AKTIVÁLÁSI ÚTMUTATÓ

Ezt a terméket a Steam platformon tudod aktiválni. Indítsd el a Steam klienst, bejelentkezés után kattints a Játék hozzáadása, majd a Termék aktiválása Steamen gombra. A felugró ablakban meg tudod adni kapott játékkulcsodat, mely után indulhat is a letöltés.

 

argep.hu kelkoo.hu arcedula.hu olcsobbat.hu arkoz.hu olcso.hu intengo.hu Ár Radar árösszehasonlító és piac shopmania.hu