Assetto Corsa - Porsche Pack I (DLC)

Assetto Corsa - Porsche Pack I (DLC)
Platform:
Steam (PC)
Licensz:
Digitális Termékkulcs
Nyelv:
MULTILANGUAGE
Szállítás:
E-mailen keresztül, 10 percen belül
1 593 Ft
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Adatok
RENDSZERKÖVETELMÉNYEK
AKTIVÁLÁSI ÚTMUTATÓ
Részletek

A JÁTÉKRÓL

PORSCHE Pack Volume 1
Miután több mint 12 évig távol hardcore sim-versenyzés világában, a Porsche márka végre megérkezik a Assetto Corsa és Kunos Simulazioni dolgozik szoros és hivatalos partneri tekintélyes autógyár, hogy kiadja egy sor három DLC csomag amely magában foglalja a Porsche dicsőséges története során a leg ikonikusabb, leghitelesebb és legcsodálatosabb autókat, azzal a céllal, hogy a Porsche mindenkori legpontosabb virtuális élményét biztosítsa.

A Porsche Pack 1. kötete bemutatja a valaha létrehozott leg ikonikusabb Porsche autókat, a Porsche 2016 sorozat legfrissebb modelljeivel párosítva, azzal a céllal, hogy tökéletes keveréket biztosítson a közúti, hiperkocsik, valamint a modern és történelmi GT és verseny modellek.

A CARS

Porsche 911 Carrera S

A 911 évtizedek óta a világ legkeresettebb sportautója. 2015-ben az új generáció megérkezett, hogy tovább terjessze ezt az előnyt. Az innovatív turbó lapos motorokkal, a fejlett futóművel, amely még nagyobb eloszlást mutat a teljesítmény és a kényelem között, rendkívül jól felszerelt ehhez. A turbómotorokkal kapcsolatos több mint négy évtizedes tapasztalatnak köszönhetően - mind a verseny, mind a sportautókban - a 911 Carrera S új motorjai jobb teljesítményt, még érzelmi vezetési élményt és nagyobb hatékonyságot kínálnak. A hátsó 420 lóerős (309 kW) teljesítmény várja megszabadítását és sportos meghajtássá történő átalakítását. A 911 Carrera S nagyobb teljesítménye a módosított kompresszorokkal, speciális kipufogórendszerrel és a hangolt motorvezérlésű turbófeltöltőkkel jár. Az új 911 lenyűgöző teljesítményt nyújt: A 911 Carrera S, a Porsche-Doppelkupplung (PDK) és a Sport Chrono Package segítségével, csupán 3,9 másodperc alatt hajtja végre a kiállítási tudományát - a sprintot nullától 100 km / h-ig. Ez azt jelenti, hogy ez az első 911 a Carrera családban, amely aláhúzza a varázslatos négy második védjegyet. És a legnagyobb sebesség tovább nőtt: a 911 Carrera S most már észrevevõ 308 km / h sebességet ér el. Összességében a 911 Carrera S ismételten meghatározza a minden körüli sportkocsik vezetési dinamikájának referenciaértékét, tovább növelve a különbséget a mindennapi kényelem és az áramkör teljesítménye között. A 911 Carrera S most elképesztő 308 km / h sebességgel ér el. Összességében a 911 Carrera S ismételten meghatározza a minden körüli sportkocsik vezetési dinamikájának referenciaértékét, tovább növelve a különbséget a mindennapi kényelem és az áramkör teljesítménye között. A 911 Carrera S most elképesztő 308 km / h sebességgel ér el. Összességében a 911 Carrera S ismételten meghatározza a minden körüli sportkocsik vezetési dinamikájának referenciaértékét, tovább növelve a különbséget a mindennapi kényelem és az áramkör teljesítménye között.

Porsche 918 Spyder

A 918 Spyder megtestesíti a Porsche ötlet lényegét: ötvözi a törzskönyvi motorverseny technológiát a kiváló mindennapi hasznossággal, és a maximális teljesítményt minimális fogyasztás mellett.
A 918 Spyder sokféle módon felfedi szoros kapcsolatát a motoros sporttal. A Porsche mérnökei tervezték, fejlesztették és gyártották, akik versenyautókat gyártanak, a sorozatgyártási szakemberekkel együttműködve. Nagyon sok betekintést nyert a Porsche versenyautók fejlesztése a Le Mans-i 2014-es 24 órás versenyre, így beépítve a 918 Spyderbe - és fordítva. A szuper sportkocsi sok részét a gyártók is bevezették, akik bizonyítottan motorsportos járművek szállítói.
A fő meghajtó forrás a 4,6 literes nyolc hengeres motor, amely 608 LE (447 kW) teljesítményt termel. A motort közvetlenül a sikeres RS Spyder tápegységéből származik, amely magyarázza, hogy miért képes a motor fordulatszáma akár 9 150 fordulat / perc sebességet elérni. A V8 motor kapcsolódik a hibrid modulhoz, amely egy 115 kW-os villanymotorból és egy szétkapcsolóból áll, amely összeköttetésben áll az égésű motorral. Egy további 95 kW-os villanymotor hajtja az első tengelyt. Párhuzamos hibrid konfigurációja miatt a 918 Spyder a hátsó tengelyen külön-külön meghajtható vagy belső égésű motorral vagy villanymotorokkal, vagy mindkét hajtással együttesen, így 887 lóerő (652 kW) teljesítménye van. A 0–100 km / h sebesség elérését 2,6 másodpercen belül hajtják végre, a legnagyobb sebességet pedig 345 km / h sebességgel érik el.
Az autó súlya körülbelül 1640 kg, ami kiválóan alacsony súlyú egy hibrid járműhöz ebben a teljesítményosztályban. Az 50 kg feletti hajtáslánc és minden alkatrész a lehető legalacsonyabban és a lehető legközpontosabban helyezkedik el a járműben. Ennek eredményeként a hátsó tengelyen kissé elhajolt tengelyterhelés: 57% a hátsó tengelyen és 43% az első tengelyen, és rendkívül alacsony a súlypontja a kerékagyak körülbelül magasságában, ami ideális a vezetéshez dinamika.
Mindez arra szolgál, hogy a 918 Spyder kiváló teljesítményt nyújtson a versenypályán. A 918 Spyder, mint az első olyan jármű, amely a közúti homologizációval büszkélkedhet, kevesebb, mint hét perc alatt meghódította a Nürburgring Nordschleife körüli 20,6 kilométeres körút. Pontosan hat perc és 57 másodperc elteltével a szuper sportautó hihetetlenül 14 másodperccel borotválta le az előző rekordot.


Porsche 911 Carrera RSR 3.0

Ha minden idők legizgalmasabb 911- ét választja, akkor a Porsche 911 Carrera RSR jelenik meg a tetején. A 911 Carrera RS homológációs modell alapján az RSR-t 1972-ben építették fel, mint egy 4. csoportos versenyautó, amelynek teljesítménye messze meghaladta az elődei teljesítményét.
Az első és a hátsó szárnyak öt centiméterrel szélesebbek voltak, és az olajhűtő az autó homlokoldala alatt helyezkedett el, amely vizuálisan kiemelte az 55 911 Carrera RSR teljesítményét. A jármű hátsó részén hathengeres, nagyobb elmozdulású motor volt, amelynek teljesítményét 330 lóerőre növelte 8000 fordulat / perc sebességgel, a kettős gyújtás, valamint a nagyobb szelepek és hengereknek köszönhetően.
A Porsche gyár csapata az 1973-as gyártó prototípus világbajnokságán vett részt a 911 Carrera RSR-vel. A Targa Florio legutóbbi világbajnokságán, amelyet valaha is tartottak, a munkagépjárművek történelmi általános győzelmet (Müller / van Lennep) értek el, amely a nagy közúti verseny korszakának vége volt. További GT győzelmek a Vallelunga 6 órakor, valamint a Dijon és Spa 1000 kilométeres útján következtek. Az ügyfélcsapatok a 911 Carrera RSR-mel is részt vettek a motorsport eseményein, 1973-ban a Daytona 24 órás versenyén, valamint az Európa és a Német Rally bajnokságon. A Porsche számára ez az ügyfélverseny új korszakának kezdete.

Porsche 718 Cayman S

A középmotoros sportkocsi 718 Cayman harmadik, átalakított generációja lenyűgözőbb, atlétikusabb és hatékonyabb megjelenésű, mint elődei. És bár - először - négyhengeres lapos motorokkal rendelkezik turbófeltöltéssel, a hathengeres motorok helyett, mint az előző generációkban, a teljesítmény valóban jelentősen javult. A 718 Cayman S modell 350 lóerő (257 kW) teljesítménye 2,5 liter. Az új motor hatalmas nyomatéka még alacsony fordulatszámon is szórakozást és agilitást kínál. A 718 Cayman S 2,5 literes motorjának változó turbinageometriájú turbófeltöltője (VTG) van, ezt a technológiát eddig kizárólag a 911 Turbo-ban használták. Legfeljebb 420 Nm (extra 50 Nm) teljesítményt ad a főtengelyhez, ha motor fordulatszáma 1900 és 4500 fordulat / perc. A vezető számára ez még jobb nyomatékot jelent minden motorfordulatszám-tartományban. A 718 Cayman PDK-vel és az opcionális Sport Chrono csomagkal nulláról 100 km / h-ra fordul 4,7 másodperc alatt. A 718 Cayman S Porsche-Doppelkupplung (PDK) és az opcionális Sport Chrono csomag segítségével nulláról 100 km / h-ra gyorsul 4,2 másodperc alatt. A legnagyobb sebesség 285 km / h.
Vezetési dinamikája szempontjából a 718 Cayman S követi a klasszikus 718 versenyautók nyomvonalait. Kiemelkedő agilitásuknak köszönhetően a történelmi középmotoros sportautók számos versenyt nyertek az 1950-es és 1960-as években, például a Targa Florio és a Le Mans. A oldalsó merevség és a kerékkövetés javult a teljesen visszahúzódó alvázon; a rugókat és a stabilizátorokat erősebbnek tervezték, és a lengéscsillapítók hangolását felülvizsgálták. A kormányzás, amelyet tíz százalékkal közvetlenre állítottak be, fokozza az agilitást és a vezetési élményt. A hátsó kerekek, amelyek fél hüvelyk szélesebbek, az átalakított gumiabroncsokkal kombinálva megnövelik az oldalirányú erõpotenciált, és ezáltal a kanyarok stabilitását.

Porsche 917/30 Spyder

A Porsche 917/30 Spyder kiemelkedő teljesítményének köszönhetően tizenkét hengeres iker-turbómotorjával rendelkezik. A szigorúan szabályozott európai motorsport-sorozattal ellentétben a CanAm sorozat nem korlátozta a technikusok találékonyságát súly vagy elmozdulási korlátok szempontjából. A Porsche versenymotor tervezőjét, Hans Mezgert támogató csapat ezért képes volt mélyen belemerülni a trükkök dobozába, hogy biztosítsa, hogy a 917/30 tizenkét hengeres turbómotorja rendkívül gyorsan 1100–1400 LE-t termel és maximális nyomatéka 1,210 Newton. méter, ezáltal garantálva a kivételes gyorsulást: nulláról 100 km / h-ra mindössze 2,4 másodperc alatt, mindössze 5,4 másodperc a 200 jelig és mindössze 11,3 másodperc a 300 km / h sebesség eléréséig.
És mindenekelőtt a Porsche 917/30 Spyder turbófeltöltője nagyon megbízhatónak bizonyult, még csavaró áramköröknél is. A Porsche versenyzője, Mark Donohue annyira átfogóan győzte le McLaren és Chevrolet versenytársait, hogy a versenyautó megkapta az ugyanolyan ritka és áhított "verhetetlen" címet. Csak a CanAm sorozat szabályai akadályozták meg a gyors és megbízható Porsche 917/30 Spyder 1974-es újbóli belépését a versenyre. De a Porsche 917/30 Spyderről még az 1973-as versenyszakasz után is sokat beszélték.
1975-ben Mark Donohue egy új világkörrekordot állított fel az alabamai Talladega-ban egy aerodinamikailag optimalizált 917/30 készülékkel. Az amerikai leggyorsabb kör abszolút legnagyobb sebessége 385,85 km / h volt.
Ma a versenyautó megcsodálható a Zuffenhauseni Porsche Múzeumban, ahol azt a múzeum gyűjteményének kiemelkedő pontjaként tekintik. A 917/30 a Rolling Porsche Múzeum részeként márka nagykövetként rendszeresen turnézik a világon.

Porsche 935/78 'Moby Dick'

1976-ban a Porsche mérnökei kifejlesztettek egy versenyautót a 911 Turbo alapján, amelyet az FIA 5. csoportjának Gyártói Világbajnokság: a Porsche 935 hosszú távú versenyeinek uralkodására állítottak. Ennek a fejlesztési projektnek a legfontosabb eseménye a legendás Porsche volt. 935/78, 1978-tól - a legerősebb 911. A különbség ennek az erőműnek - a széles, hosszú farok miatt „Moby Dick” elnevezésű - és az előző modellek között egy módosított kerettel, az aerodinamikailag továbbfejlesztett karosszéria és a jobb oldali hajtás között volt. A motor teljesítményének és tartósságának javítása érdekében a Weissach mérnökei kifejlesztettek egy erőegységet, amelyet a verseny fenntartására szánták. Mivel a korábbi modelleknek problémáik voltak a hengerfej karbantartásával, ezeket most egyszerűen összehegesztették. Kompromisszumot is kellett találni a hűtéshez. Így a víz lehűtette a fejeket és a levegőt a hengerek. Az újonnan bemutatott négyszelepes technológiával a hathengeres, vízszintesen szemben álló motor két interhűtött turbófeltöltőre támaszkodott. Ha az elmozdulást 3211 cm3-re növelték, a bruttó teljesítmény 845 lóerő volt. Folyamatos dominanciája miatt a Porsche 1978-ban kilépett a hosszú távú világbajnokságból, ami azt jelentette, hogy a "Moby Dick" csak maroknyi versenyt látott. A Le Mans-on a versenyautó hihetetlen 366 km / h sebességet tudott elérni a Mulsanne-i egyenesen, ám a sofőrök, Manfred Schurti és Rolf Stommelen a műszaki problémák miatt csak a nyolcadik helyet végezték el. A Porsche 935/78 nagy sikereit csak 1978-ban lehetett elérni, a Kremer magáncsapat részeként. és a levegővel lehűtötték a hengereket. Az újonnan bemutatott négyszelepes technológiával a hathengeres, vízszintesen szemben álló motor két interhűtött turbófeltöltőre támaszkodott. Ha az elmozdulást 3211 cm3-re növelték, a bruttó teljesítmény 845 lóerő volt. Folyamatos dominanciája miatt a Porsche 1978-ban kilépett a hosszú távú világbajnokságból, ami azt jelentette, hogy a "Moby Dick" csak maroknyi versenyt látott. A Le Mans-on a versenyautó hihetetlen 366 km / h sebességet tudott elérni a Mulsanne-i egyenesen, ám a sofőrök, Manfred Schurti és Rolf Stommelen a műszaki problémák miatt csak a nyolcadik helyet végezték el. A Porsche 935/78 nagy sikereit csak 1978-ban lehetett elérni, a Kremer magáncsapat részeként. és a levegővel lehűtötték a hengereket. Az újonnan bemutatott négyszelepes technológiával a hathengeres, vízszintesen szemben álló motor két interhűtött turbófeltöltőre támaszkodott. Ha az elmozdulást 3211 cm3-re növelték, a bruttó teljesítmény 845 lóerő volt. Folyamatos dominanciája miatt a Porsche 1978-ban kilépett a hosszú távú világbajnokságból, ami azt jelentette, hogy a "Moby Dick" csak maroknyi versenyt látott. A Le Mans-on a versenyautó hihetetlen 366 km / h sebességet tudott elérni a Mulsanne-i egyenesen, ám a sofőrök, Manfred Schurti és Rolf Stommelen a műszaki problémák miatt csak a nyolcadik helyet végezték el. A Porsche 935/78 nagy sikereit csak 1978-ban lehetett elérni, a Kremer magáncsapat részeként. a hathengeres, vízszintesen szemben álló motor két interhűtött turbófeltöltőre támaszkodott. Ha az elmozdulást 3211 cm3-re növelték, a bruttó teljesítmény 845 lóerő volt. Folyamatos dominanciája miatt a Porsche 1978-ban kilépett a hosszú távú világbajnokságból, ami azt jelentette, hogy a "Moby Dick" csak maroknyi versenyt látott. A Le Mans-on a versenyautó hihetetlen 366 km / h sebességet tudott elérni a Mulsanne-i egyenesen, ám a sofőrök, Manfred Schurti és Rolf Stommelen a műszaki problémák miatt csak a nyolcadik helyet végezték el. A Porsche 935/78 nagy sikereit csak 1978-ban lehetett elérni, a Kremer magáncsapat részeként. a hathengeres, vízszintesen szemben álló motor két interhűtött turbófeltöltőre támaszkodott. Ha az elmozdulást 3211 cm3-re növelték, a bruttó teljesítmény 845 lóerő volt. Folyamatos dominanciája miatt a Porsche 1978-ban kilépett a hosszú távú világbajnokságból, ami azt jelentette, hogy a "Moby Dick" csak maroknyi versenyt látott. A Le Mans-on a versenyautó hihetetlen 366 km / h sebességet tudott elérni a Mulsanne-i egyenesen, ám a sofőrök, Manfred Schurti és Rolf Stommelen a műszaki problémák miatt csak a nyolcadik helyet végezték el. A Porsche 935/78 nagy sikereit csak 1978-ban lehetett elérni, a Kremer magáncsapat részeként. ami azt jelenti, hogy a "Moby Dick" csak maroknyi kirándulást látott. A Le Mans-on a versenyautó hihetetlen 366 km / h sebességet tudott elérni a Mulsanne-i egyenesen, ám a sofőrök, Manfred Schurti és Rolf Stommelen a technikai problémák miatt csak a nyolcadik helyet végezték el. A Porsche 935/78 nagy sikereit csak 1978-ban lehetett elérni, a Kremer magáncsapat részeként. ami azt jelenti, hogy a "Moby Dick" csak maroknyi kirándulást látott. A Le Mans-on a versenyautó hihetetlen 366 km / h sebességet tudott elérni a Mulsanne-i egyenesen, ám a sofőrök, Manfred Schurti és Rolf Stommelen a technikai problémák miatt csak a nyolcadik helyet végezték el. A Porsche 935/78 nagy sikereit csak 1978-ban lehetett elérni, a Kremer magáncsapat részeként.

Porsche Cayman GT4 Clubsport

A könnyű középmotoros Cayman GT4 sportautó alapjául a Porsche Motorsport egy versenyversenyt fejlesztett ki, amely kizárólag a pálya számára készült. A Cayman GT4 Clubsport motorja egy 3,8 literes, középen felszerelt lapos-hajtóműves motor, 385 lóerő (283 kW) teljesítménnyel és 420 Nm maximális nyomatékkal. 295 km / h legnagyobb sebességet ér el.
A verseny változat Porsche kettős tengelykapcsolóval rendelkezik, a váltólapátokkal a kormányon és egy mechanikus hátsó tengely rögzítő differenciálművel. A könnyű lengéscsillapító első tengelyrendszer a 911 GT3 Cup nagy testvéréből származik, akit a Porsche 20 világszerte egyversenyen alapuló bajnokságán vesznek részt. A lenyűgöző versenyfékrendszert acél féktárcsákkal látják el, amelyek teljes átmérője 380 mm.
A mérleg megdöntése mindössze 2866 font. (1300 kilogramm), a gyárból egy hegesztett biztonsági ketrec, versenyző vödörülés és egy hatpontos hevederrel szállított Cayman GT4 Clubsport valóban könnyű és rendkívül könnyű, és az autó számára egyedi mozgékonyságot és vezetési dinamikát biztosít a sáv.

Adatok
Megjelenés
2016.10.25
Régio
WORLDWIDE
Kiadó
505 Games
Cikkszám
DIGI00691
RENDSZERKÖVETELMÉNYEK
MINIMÁLIS:
Op. rendszer: Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8,1-10
Processzor: AMD Athlon X2 2,8 GHZ, Intel Core 2 Duo 2,4 GHZ
Memória: 2 GB RAM
Grafika: DirectX 10.1 (pl. AMD Radeon HD 6450, Nvidia GeForce GT 460)
DirectX: Verzió: 11
Tárhely: 500 MB szabad hely
Hangkártya: Integrált

AJÁNLOTT:
Op. rendszer: Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8,1-10
Processzor: AMD hatmagos CPU, Intel négymagos CPU
Memória: 6 GB RAM
Grafika: DirectX 11 (pl. AMD Radeon 290x, Nvidia GeForce GTX 970)
DirectX: Verzió: 11
Tárhely: 500 MB szabad hely
Hangkártya: Integrált
AKTIVÁLÁSI ÚTMUTATÓ

Ezt a terméket a Steam platformon tudod aktiválni. Indítsd el a Steam klienst, bejelentkezés után kattints a Játék hozzáadása, majd a Termék aktiválása Steamen gombra. A felugró ablakban meg tudod adni kapott játékkulcsodat, mely után indulhat is a letöltés.

 

argep.hu kelkoo.hu arcedula.hu olcsobbat.hu arkoz.hu olcso.hu intengo.hu Ár Radar árösszehasonlító és piac shopmania.hu