Ancient Siberia

Ancient Siberia
Ancient Siberia
Ancient Siberia
Ancient Siberia
Ancient Siberia
Ancient Siberia
Ancient Siberia
Ancient Siberia
Ancient Siberia
Ancient Siberia
Ancient Siberia
Ancient Siberia
Ancient Siberia
Ancient Siberia
Ancient Siberia
Ancient Siberia
Ancient Siberia
Ancient Siberia
Ancient Siberia
Ancient Siberia
Platform:
Steam - PC
Licensz:
Digitális Termékkulcs
Nyelv:
MULTILANGUAGE
Szállítás:
E-mailen keresztül, 10 percen belül
1 000 Ft
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Adatok
RENDSZERKÖVETELMÉNYEK
AKTIVÁLÁSI ÚTMUTATÓ
Részletek

A JÁTÉKRÓL

A Nagy Tartár egy csodálatos játékvilág: ősi erdők, zöld völgyek, nagy hóhegyek, vadállatok és titokzatos szörnyek. Minden játékos izgalmas utazásra indul az ókori Szibérián. Kemény körülmények között kell túlélnie. A játék különböző éghajlati övezeteket tartalmaz, és megvalósította a nappali és éjszakai változást. A napos időjárás bármikor hóviharré változhat.


A szolgáltatás hiányos, és a jövőben is bevezetésre kerül.
A játék egy gyermek karakterrel kezdődik, amely felnő és megszerezte a szükséges készségeket (a gyermekkor teljes verzióban lesz képes). Amikor gyerek vagy, senki sem tud megölni. De ugyanakkor nem fog tudni részt venni a PvP-ben. A játékos frissítése a karakter cselekedeteitől függ, például a kardharcolástól, amely fokozza a kardját, és így tovább. Nem szabad elfelejtenie, hogy halál után a játékosok elveszítik minden zsákmányukat, amelyeket magukkal vittek.


Minden tevékenység befolyásolja a karakter jövőjét. Ha úgy dönt, hogy elrabol egy kereskedőt, vagy megöl egy másik játékost, banditává válik. Ne feledje, hogy tetteid befolyásolhatják jövőjét. Ez a szolgáltatás még nincs teljesen megvalósítva, de a lehető leghamarabb kitölti.


A fejlesztők nem célzott harci rendszert hoztak létre: a játékos egyszerűen megnyomja a gombot, hogy rúgjon, és hengereket, blokkokat, védekezést használ, kiszámítja a csapás erejét és rögzíti a célt.


A hajógyártás rendszere hamarosan bevezetésre kerül. Egy bizonyos szint elérésekor a játékos hajót vagy hajót építhet, hogy nagyszabású víz csatákban vegyen részt és forrásokat gyűjtsön.


Az ókori Szibériában kiválaszthatja a jövőbeli otthonának helyét, ahol ládákat és más személyes tárgyakat tárolhat. Könnyű házat építeni, de ne felejtsük el, hogy ez a túlélés, ezért adót kell fizetnie, fát betakarítania, és meg kell vásárolnia a szükséges eszközöket. Ne felejtse el, hogy otthonát csak akkor védi, ha fizikailag tudja megvédeni.


Ha a kézműves útja nem az Ön számára, akkor mindig a mágia mesterévé válhat. Az ókori Szibéria világában létezik egy olyan varázslatos rúna rendszer, amely fegyvereket, páncélokat és ékszereket varázsolhat. A játékosok meg is próbálhatják teleportálni. Az összes rúnát megvásárolhatja vagy elkészítheti saját kezűleg, de ehhez bizonyos fokú készség szükséges. Ez a szolgáltatás még nincs teljesen megvalósítva, de a lehető leghamarabb kitölti.


Az ókori Szibéria világában a karakterednek túl kell lennie a kemény környezetben, ahol semmit sem adnak nekik. A minimális leltárral indítva a játékot, minden erőfeszítést meg kell tennie, hogy hasznos hardvereket, erős fegyvereket és varázslatos rúnákat hozzon létre.


Minden játékos csatlakozhat a céhhez vagy bármely klánhoz. Együtt képesek lesznek otthonokat építeni és kapcsolatokat építeni más játékosok klánjaival, valamint feladatokat végezni és együtt pénzt keresni.
Ez a szolgáltatás még nincs teljesen megvalósítva, de a lehető leghamarabb kitölti.


A játékszerver képes egyidejűleg 250 egyidejűleg játszó felhasználót befogadni. A tervek szerint növekszik a szerver és az egyidejűleg játszó felhasználók száma. Ezenkívül azt terveztük, hogy a kiszolgálók hierarchiáját a szint szerint alakítsuk ki: könnyű, közepes és nehéz. A szerver választása befolyásolja a szörnyek nehézségeit és a realizmus szintjét. Ha egy nehéz kiszolgálót választott, akkor gyorsabban kell mozognia, hogy alkalmazkodjon a nappali és éjszakai változáshoz, és a lehető legrövidebb időn belül ruhákat, ételt és fegyvereket találjon. Egyébként a karaktered nem fog túlélni.


Az ókori Szibéria világa a nagy tatárról szóló mítoszokon alapult, amely az Urál és Alaszka, valamint a Nova Zembla és Tibet között volt. Az NPC létrehozásakor a fejlesztõket a szláv mítoszok és legendák ihlette. A térkép kulcsfontosságú helyeiben rejtett nyírfa kéreg jelei segítenek a játékosnak megismerni a világ történetét. Ez a szolgáltatás hamarosan hozzáadásra kerül.


A térképen számos rejtett küldetés. Ezek a küldetések nem vannak megjelölve, de oda kell figyelni az furcsa épületekre és a világ sajátos részleteire. Ha a szerencse az Ön oldalán, akkor megtalálja a küldetést, teljesítheti azt és jutalmat kaphat.

Adatok
Műfaj
Indie, Sokszereplős többjátékos
Régio
WORLDWIDE
Kiadó
Valga Games Studio
Cikkszám
DIGI00489
RENDSZERKÖVETELMÉNYEK
MINIMÁLIS:
64 bites processzor és operációs rendszer szükséges
Op. rendszer: Windows 7 +
Processzor: Intel Pentium G3xxx +
Memória: 4 GB RAM
Grafika: GeForce 550 Ti +
DirectX: Verzió: 10
Tárhely: 10 GB szabad hely
Hangkártya: EAX 2.0 támogatás
AKTIVÁLÁSI ÚTMUTATÓ

Ezt a terméket a Steam platformon tudod aktiválni. Indítsd el a Steam klienst, bejelentkezés után kattints a Játék hozzáadása, majd a Termék aktiválása Steamen gombra. A felugró ablakban meg tudod adni kapott játékkulcsodat, mely után indulhat is a letöltés.

 

argep.hu kelkoo.hu arcedula.hu olcsobbat.hu arkoz.hu olcso.hu intengo.hu Ár Radar árösszehasonlító és piac shopmania.hu