Kérdése van? [email protected]
A JÁTÉKRÓL
- Az ősi ajtó szilánkká omlik össze ... Az összecsukott csizma elrúgja a rothadó fát, a kardja pedig vastag pókhálókat takarít el az ösvényéről. Fáklyája dart árnyékokat vet a nedves kőfalakra ... és kiderül a Börtön!Fedezze fel a Dungeon régiót, a Talisman földjét körülvevő négy királyság egyikét. A bővítés egy új deszkadarabbal egészíti ki a fő Talisman táblát, amely a Talisman földje alatti sötét mélységbe vezet.A Dungeon táblához a főtábla Ruins helyén lehet hozzáférni. Miután a Dungeon régióban van, a karakterednek be kell tartania a normál szabályokat, amelyek szerint a gurulókkal mozognak, azonban a táblának van egy meghatározott útja, amelyet követnie kell. A Dungeon régióból való kilépéshez a karaktereknek el kell érniük a Kincses Kamrát, vagy visszafelé kell mozogniuk a deszkán, és ki kell lépniük a Romok térbe.
Kincses kamra térA Kincses kamra tér az utolsó hely a Börtönben. Hatalmas gazdagságot és varázslatos tárgyakat tartalmaz, de a Börtön legerősebb teremtményének odúja is ... a Sötétség Ura. Amikor egy szereplő eljut a Kincses Kamrába, találkoznia kell a Sötétség Urával.Ha a sötétség urát legyőzik, a karakter átnézheti a Kincs kártyákat, és kiválaszthatja jutalmukat. Ha egy karaktert legyőznek, erőfeszítéseik ellenére jutalom nélkül kell kibújniuk a Börtönből. A sötétség soha nem hal meg ... még akkor is, ha az Úr vereséget szenved, helyrehozza testét, és készen áll a következő kihívójára.
BörtönkártyákA Dungeon kártyák hasonlítanak a kalandkártyákhoz, de csak a Dungeon régióban találkozhatnak velük. Ezek a kártyák új eseményeket, ellenségeket, idegeneket, tárgyakat, követőket és helyeket váltanak ki.A győztes mindent elviszA korona viselése nem minden, a kincsek és az arany hordáival való nyerés. Küzdj végig a Börtönön, öld meg a Sötétség Urát bárki más előtt, és nyerj.amazonErős akaratú és elszánt harcos, aki nem fél attól, hogy mit tarthat a Börtön. Makacs a maga módján, addig fog harcolni az ellenféllel, amíg valóban vereséget nem szenvednek. Amikor Amazonként játszik:- Dobhat két kockát a mozgáshoz, és kiválaszthatja a mozgáshoz használandó eredmények egyikét.- Ha vereséget szenved vagy kiállása van a csatában, figyelmen kívül hagyhatja az eredményt, és azonnal újra megvívhatja ezt a csatát. Az első csatában használt vagy leadott effektek, különleges képességek, tárgyak vagy varázslatok a második csatára is érvényben maradnak. El kell fogadnia a második csata eredményét.
GladiátorA Gladiátor természetes születésű vezető. A követők küzdeni fognak vele annak érdekében, hogy segítsenek neki eljutni valódi dicsőségéhez. Gladiátor szerepében:- A játékot sisakkal kezded.- Amikor Armor-t használ és kockát dob, hogy megakadályozza az életvesztést, hozzáadhat 1-et a pontszámhoz.- Valahányszor követőt szerzel, képzetté válnak harcolni veled a csatád során. Használhatja az összes követőt, néhányat vagy egyet sem, követőnként 1 erőt adva hozzá. Ha vereséget szenvedsz, a normál jutalom mellett megölheted az egyik Követődet.
cigányA mágia ajándékával született cigány titokzatos jövendőmondási képességei segítenek elkerülni a potenciálisan halálos eseményeket. Nagyra értékeli azt, amit mások nem, és megtanulhat olyan varázslatokat, amelyeket csak egy használat után félretett. Amikor cigányként játszik:- Egy varázslattal kezdi a játékot.- Amikor egy eseményt sorsolnak, használhatja előrejelzésének erejét, és dönthet úgy, hogy az esemény nem befolyásolja, az összes többi karaktert a szokásos módon érinti.- Amikor egy másik karakter varázslatot tesz az eldobási halomra, felveheti és hozzáadhatja saját varázslataihoz, ha kézművese megengedi.- Valahányszor eldob egy varázslatot, az a kidobási halom aljára kerül.
FilozófusKiterjedt tudásuk és filozófiai elméjük felhasználásával a filozófus képes jól megítélni azokat a lényeket, ellenségeket, tárgyakat és még sok mást, amelyekkel utazásaik során találkoznak. Ez az ismeret lehetővé teszi számukra a helyzetek felmérését és a lehető legjobb kihasználást. Amikor filozófusként játszik:- Egy varázslattal kezdi a játékot.- Valahányszor egy felfelé néző kalandkártyára kerül, eldobhatja az egyik választott kártyát, amellyel nem szeretne találkozni, és húzhat egy másikat annak pótlására, amellyel találkoznia kell.- Amikor rajzol egy varázslatot, amelyet nem akar megtartani, eldobhatja, és kicserélhet egy másikat annak helyettesítésére, amelyet meg kell tartania.
BajvívóKardkészségében magabiztos, más karakterekkel vagy több ellenséggel való találkozás örvendetes kihívás a Swashbuckler számára. A Dungeon túlélése egyszerű feladat lesz számára. Ha Swashbucklerként játszik:- Ha a köröd során megnyer egy csatát, akkor további fordulatot tehet. Ezt körönként csak egyszer teheti meg.- Valahányszor a mezőkön landol, két kalandkártyát húzhat, egy helyett, de mindkét kártyával találkoznia kell. Ha már van egy kártya a mezőkön, amikor ott landol, akkor húzhat egy második kártyát, de mindkét kártyával találkoznia kell.- Miután a kocsmát meglátogatva dobta a kockát, hozzáadhat 1-et a pontszámhoz.
- 128 Börtönkártya- 20 varázslatkártya- 10 kalandkártya- 10 kincses kártya- 1 új alternatív befejezés- 5 új karakter"Bátor, elmondhatatlan veszélyek, és fedezze fel, mi rejlik a sötétségben a Talizmán világa alatt!"