Kérdése van? [email protected]
Veszítsd el magad egy varázslat és csodálkozás meséjében, ahol minden lehetséges és hol semmi sem egészen olyan, mint amilyennek látszik: csatlakozz a fiatal Jerryhez, és kövess egy különös fehér nyulat Mousewood csodálatos birodalmába, egy olyan földre, ahol a fickók beszélhetnek, és ahol rengeteg a rejtély.Itt valósul meg Jerry bűvész álma, bár egy kísérteties, baljós erő hosszú árnyékot vet az erdőre. Valaki életében rengeteg ajánlatot kínál Mousewood lakóinak - belépőket a legnagyobb varázslatra, amelyet a világ valaha látott. De az ára meredek, mivel nekik kell megszerezniük a legértékesebb vagyonukat és az életüket is.Amint az árnyak egyre mélyebbé válnak, Mousewood lakóinak csak Jerryhez kell fordulniuk. A nevetéssel, könnyekkel, örömmel és félelemmel teli kalandon a fiatal fiúnak a végső próbatétel elé kell állnia, otthagyva az egykor ismert világot, és gyermekkora is a múlté lesz.Főbb jellemzőkTörténetvezérelt felfedezés / kaland: A Nyúl éjszakáját Matthias Kempke tervezte, írta és tervezte, aki úgy véli, hogy a játéktervezés új világok létrehozásáról szól, amelyeket a játékosok felfedezhetnek.Többrétegű történet: könnyed és vicces módon indul, de a játék 20 órája alatt hamarosan drámai és elgondolkodtató hangnemre vált.Eredeti karakter és világterv: a játékot népesítő állatfajokat eredetileg a játék készítője által írt novellák fejlesztették ki; ezek a történetek a játékon belüli bónuszokként szerepelnek.