Kérdése van? [email protected]
Az Odüsszea egy egyedülálló tudományos kalandjáték, ahol át kell navigálnia egy szigetcsoporton, és keresni kell egy 13 éves Kai lányt és családját, akik csapdába esnek és megmentésre várnak. A játéknak kifejezett célja a csillagászat és a mechanika tanítása az ókori görögöktől kezdve a Galileóig. Ezt úgy teszi meg, hogy a játékost szellemi utazáson veszi át, miközben a játékos fizikailag navigál a szigeteken. A játék zökkenőmentesen integrálódik a tudomány és a történetmesélés történeti megközelítésével, Kai játékon belüli folyóiratán keresztül, amelyből a játékos megtanulja a rejtvények megoldásához szükséges történetet és tudományos tartalmat. A játékosok jelentős mennyiségű olvasásra számíthatnak. A játék összhangban van a Next Generation Science Standards-szal, és ideális középiskolás és középiskolás diákok, valamint felnőttek számára, akik szeretnek olvasni a természettudományról."Képzeletbeli és meggyőző" - Noam Chomsky, a nyelvtudomány és a filozófia emeritus professzora, MIT"Rendkívüli lépés a természettudományos oktatásért" - Bryan Brown, a Stanford Egyetem tudományos oktatási docense."Innovatív történelmi megközelítés a természettudományok tanításában" - Jonathan Osborne, a Stanford Egyetem természettudományi oktatásának professzora"A 21. századi elképesztő ötletgyűjtemény" - David Mumford, Fields-érmes, a Nemzeti Medál-tudomány győztese, emeritus professzor Brown és Harvardon Egyetemekrészletei:A 13 éves Kai vészhívása által az egyik távoli és lakatlan, karcsú szigetre (a Karib-térségben) vonzódva kiderül, hogy az egész szigeten barikádok vannak, amelyeket családja állított fel, akik gátlástalan tengerészek kis csoportját várják. (kalózok), hogy visszatérjenek kísérteni őket a szigetekre. A család ugyanakkor meg akarja engedni, hogy a mentők elérjék őket. Tehát bár arra számítanak, hogy a barikádok legalább egy ideig távol tartják a kalózokat, remélik, hogy egy mentő képes lesz átjutni a Kai által elültetett nyomok segítségével, amelyeket a játékos a szigeteken szétszórva talál meg. .Ezek a töredékek naplójának oldalai, amelyeket a lakatlan szigeteken töltött tartózkodása alatt írt, míg régésze, Apa keményen dolgozott azon, hogy a szigetekről értékes Carib-tárgyakat tárjon fel. Nemcsak a történeteiben rögzítette folyóiratában, hanem a 2000 év csillagászatban és fizikában folytatott szellemi útját is apával folytatott szocrát párbeszédeken keresztül, valamint saját megfigyelései és kísérletei alapján, amelyeket ezek a beszélgetések irányítottak. Testvérével, Siddel együtt számos fizikai modellt építenek fel, miközben apával vitatkozik, kritizál és érvel az álláspontja mellett. Mindezt rögzíti a naplója.De néhány kellemetlen találkozás után néhány orros matrózzal, amelyek közül az utolsó otthagyja a családot a szigeteken rekedt hajójukkal és rádiójukkal, és csak néhány napos időt adnak számukra az összes értékes műtárgy (beleértve a kincset is) megfordításához. hogy a matrózok úgy vélik, apa megtalálta, úgy döntenek, hogy barikádokat ültetnek a szigetekre, hogy vásároljanak egy kis időt, mivel apa végzős hallgatói várhatóan egy hónapon belül megérkeznek. Hogy nyomokat hagyjon nekik a rejtvények megoldásáról, Kai kitépi a naplóját, és töredékeket ültet az egész szigetre, így az egyes helyeken található töredéknek vannak nyomai az adott helyen található rejtvény szempontjából.A rejtvények olyan sorrendben vannak elrendezve, amely tükrözi a csillagászat és a mechanika ötleteinek időrendi haladását. Tehát a játékos szisztematikus sorrendben tanulná a csillagászat és a mechanika történetét, miközben a szigeteken navigál.Az első játék, amelyet Early Access-ben adnak ki, a kaland 1-3. Fejezetét tartalmazza.Az 1. fejezet kitér a tudomány eredetére és az elmozdulásra az előszokraták sík földjéről Arisztotelész gömbös földjére és fizikájára.A 2. fejezet a Ptolemaiosz geocentrikus univerzumáról a Kopernikusz és a Galilei heliocentrikus univerzumára való elmozdulást tárgyalja.A 3. fejezet a Galilei és Arisztotelész követői közötti szabadharcos mozgással foglalkozik.A harmadik fejezet a Galileo fizikájának felénél fejeződik be, és azt tervezzük, hogy folytatjuk a történetet egy folytatási játékban, amely a következő fejezeteket fedné le:A 4. fejezet az egyenletesen gyorsított mozgás matematikáját tárgyalja, amelyet a Galileo fejlesztett ki (1D kinematika).Az 5. fejezet a Galileo tehetetlenséggel és a lövedékmozgás matematikájával (2D kinematika) foglalkozik.A 6. fejezet befejezné egy új fizika születését Newton három mozgás- és univerzális gravitációs törvényének megalkotásával.11+ éves kortól értendő.