Kérdése van? [email protected]
A JÁTÉKRÓLA játék turn rendszert használ, kezdetben minden játékos rendelkezik bizonyos letéttel, készpénzzel, kártyákkal. A lépések számát kockadobással határozzuk meg. A föld nélküli ingatlan megvásárolható az ellenség birtokainak taposásakor, az útdíjat pedig az ellenség tulajdonának taposása esetén kell megfizetni. Az ingatlanrács mellett bank, hírek, üzlet, varázsház és egyéb eseményrácsok is találhatók a térképen, amelyek változókkal és szórakoztatóvá teszik a játékot. A kezében lévő kártyák ésszerű használata aktívan beavatkozhat a véletlenszerűségbe, javíthatja a stratégiát, maximalizálhatja saját érdekeit, és jó alapot teremthet a végső győzelemhez.
A hagyományos Richman játék mellett a "Richman10" a legújabb forró harci játékot adja hozzá. A térkép megszüntette a kis ingatlan rács, a legtöbb térkép rács, hogy megszerezze a kártya rács, a játékosok nagyszámú felvétele és használata kártya, ami pénz kárt az ellenség, csőd, és végül nyerni.
Új csapatalkotási mód, lehet önkényes csapatalakítás, a csapattársak fedezhetik egymás tulajdonát, stratégiákat is kidolgozhatnak az egyik ellenség felgyújtására, hogy a játék ritmusa gyorsabb legyen.
A Richman minden korosztályának kártyáit össze kell gyűjteni a térképeken, és meg kell vásárolni a boltokban. A győzelemhez a játékosoknak egyensúlyba kell hozniuk a pénzt és a pontokat. A "Richman10" kártyákat közvetlenül pénzzel vásárolják meg, és a számlálási rendszert törlik. A korábbi dinasztiákhoz képest gyorsabb ritmusú, és nem kell átmennie az előző lehangoló szakaszon. A játék eleinte izgalmasabb.
A történet- és életrajzi módban az akadályok mérsékelten nehézek, alkalmasak kicsiknek és nagyoknak egyaránt, a cselekmény pedig tele van érdekességgel, a barátság és az igazságosság pozitív energetikai történeteire összpontosítva.