Kérdése van? [email protected]
A JÁTÉKRÓL
Valós idejű Roguelite Dungeon csúszás a legjobb!Felfedezetlen a roguelite, amely roguelike-nak érzi magát. Elérhető, mégis kihívást jelentő akció-RPG, amelyet fantasztikus szintgenerátorért, valós idejű harcért, meglepően sok tartalomért és mélységért dicsértek. Plusz: ingyenes dlc, amely még több változatosságot kínál!Fedezze fel a veszélyes börtönöket, oldjon meg rejtélyes rejtvényeket, és vegyen részt nagy és kicsi ellenségek százaiban intenzív közelharcban.- Könnyű játszani, könnyen meghalni- Fantasztikusan létrehozott börtönök (vadonatúj technológiát használva)- Valóságos játékmenet sok taktikai lehetőséggel- Intenzív, valós idejű, kettős hadműveleti közelharc- Lopakodó mechanika (a börtön mászik, mint egy igazi gazember ...)- Több mint 50 veszélyes főnök- Kihívó, generált rejtvények- Adaptív, eredeti filmzeneA játékos szavaival: Mit érez, kiemeli a játékot?A Misery, az Unexplored egyik Early Access játékosa, úgy gondolta, hogy a leírásunk nem igazolja a játékot. Tehát megkérdeztük: "Mit érzel, hogy a játék kiemelkedik?"Nagyon tetszett, amit a Misery írt, ezért íme egy összefoglaló:1. a Dungeon Generation2. Rengeteg hagyományos roguelike fogalmat használ, de nem bosszantó módon.Az a tény, hogy a játék úgy érzi magát, mint egy hagyományos, miközben még mindig valós idejű, véleményem szerint elég nagy dolog.3. A küzdelem nagyon szórakoztató, igen,sok minden folyik ott, különösen, ha olyan dolgokat dobnak be a keverékbe, mint a főzetek és a dongák, vagy bármi más. Taktikusabbnak érzi magát, mint a szokásos "mindent lő" típusú.4. A játék szüneteltetéseAz, hogy szüneteltetheti a játékot, foglalkozhat a készletével, felhasználhatja az elemeket és megvizsgálhatja a dolgokat anélkül, hogy tényleg elhagyná a játék képernyőjét, ez nagy. Mindez valóban sok lehetőséget kínál a taktikai játékra.5. A rejtvények[A rejtvények] olyanok, mint a régi Zelda játékok. Ugyanez az elégedettség itt összességében itt van.6. Az agy emeleteivégül nagyszerű tulajdonságnak bizonyultak.7. Az ellenségek sokféleségeNem csak a főnökök, hanem a szörnyek és csapdák, és mindenféle dolog. Ez engem állandóan lenyűgözött. Még ennyi idő után a játékkal is rengeteg van, amit még nem is láttam.8. És természetesen a teljes "lock and key" koncepció.A feltáratlan céljaAz Unexplored célja, hogy megtalálja a sárkányt a végzet börtönének mélyén, megölje, hogy megszerezze a Yendori Amulettet, és visszahozza a felszínre. A játék minden futás során elkészíti a börtönök bonyolult térképét, utalva az eljövendő ellenségekre és megoldásokra a rejtvényekre, amelyekkel szembe kell néznie.
Sok főnökA börtönben való kaland során rendszeresen szembe kell néznie az ötven lehetséges főnök egyikével. Ezek a Hangyakirálynőtől a Balrogig és igen, több fenyegető Sárkányig terjednek. Ezen főnökök egy részét csak megfelelő fegyverekkel lehet megölni, ezért ügyeljen arra, hogy ne hagyja ki az előző szinteken lévőket.
Fedje fel a titkos elemeketA roguelikes szellemében a játék nem árulja el, hogy mely bájitalok mentenek meg, és melyek ölnek meg. Meg kell találnod magad, vagy kockáztatva, vagy a megfelelő Magic Scrolls használatával. Ugyanez a történet az elvarázsolt fegyverekkel kapcsolatban: isteni erővel vannak-e megáldva, vagy halálos varázslatokkal vannak átkozva?
RejtvényekA dungeonokban furcsa szobrokkal találkozhat. Ezek egy része a rejtvények része, és ezek megoldása nagy hasznot hozhat. Szóval érdemes felvenni és elolvasni a körül fekvő könyveket. Ezek tartalmazhatnak tippeket a rejtvény megoldására, akár néhány szinttel mélyebbre is.
FegyverekKét elemet felszerelhet és mindkettőt használhatja. A legsötétebb mélységekben érdemes égő fáklyát tartania a fejszéje mellett. A denevéreket általában távolról könnyen meg lehet ölni, tőröket dobva rájuk, akkor miért ne szerelnék fel őket mindkét nyílásba? Vagy ostorral hadonászhat, nem jobb, a Lángoló ostorral, amelyet épp akkor szedett le arról a Balrogról, amelyet végül sikerült megölnie. Vagy ... talán a legjobb, ha pajzsból indulsz. Egy nagy, elvarázsolt pajzs. Igen.
PáncélLehet, hogy a kezdő páncélod nem tűnik soknak, de ez csak azért van, mert… nos, mert ez nem is olyan sok. Megóvja a denevérek harapásától, de ne próbáljon szerencsét egy orkkal. Verje meg a megfelelő ellenségeket, hogy összegyűjtse a bőr mellvértjeit vagy a láncszemét. Vagy… felszerelje a megfelelő köpenyt a lopakodáshoz…
Várj, lopakodó?Igen, ez egy lehetőség. Sokáig észrevétlen maradhat, és meglepetésszerű támadásokat hajthat végre további károkért. Mint minden a Felfedezetlen, itt is rajtad áll, hogy mérlegeld a hasznot a kockázattal szemben. Mert a Necromancer elleni meglepetésszerű támadás fantasztikus ötletnek tűnhet, de valószínűleg túl fogja élni az első sztrájkot, így meglehetősen kiszolgáltatottá válik a szövetköpenyében.HaladásA felfedezetlen többféle haladás jellemzi az Ön és karaktere számára. A legfontosabb egyszerű: tapasztalat. Arra számít, hogy sokat fog meghalni az elején, miközben pontosan megtanulja, hogyan kell játszani a játékot. De megtanulod, és mielőtt tudnád, minden futásnál eljutsz egy mélyebb szintre. Van azonban nem csak tapasztalat. Minden egyes futáson belül megtalálhatja az erőitalokat, igyon meg ilyeneket, és ereje növekszik mindaddig, amíg életben marad. Egy bájital az élet nemcsak hogy meggyógyítja hősödet, hanem növeli a Hit Pontok számát. A felszerelés frissítése úgy, hogy egyesíti azt egy bizonyos varázstárgyakkal az üllőn, egyelőre juttatásokat nyújt Önnek. Felajánlás az isteneknek, és újabb frissítést kaphat.Ha azonban meghalsz, akkor a hatalmad is veled hal meg. Az Unexplored egy perma-death játék.Ennek ellenére egyes frissítések véglegesek. Az eredmények feloldásakor feloldja azokat a berendezéseket és tárgyakat, amelyeket megvásárolhat, mielőtt új futást indítana. Ezekért a tárgyakért a másik állandó funkcióval fizet: arany. Hősöd örökölni fogja az összes előző aranyat. Tehát mindig egy teljesen mesés ötlet, hogy minél több ládát próbáljon nyitva, próbálkozásként meggazdagodhat.Vagy csak költse el az egészet a futása során, amikor találkozik az egyik eladóval. Igen, ezt jól hallottad: a játék során új felszerelésre és bájitaltechnikára költheted az aranyadat. Nyilvánvaló, hogy ha később megbukik, akkor az összes arany elvész. Mint örökké.
Crafting és keverésMinél mélyebbre mész, annál veszélyesebbek lesznek a börtönök. Tehát mindenképpen vegye fel a megfelelő felszerelést, főzeteket és tekercseket az út során. Akár jobb tárgyakat is készíthet, és egészséges vagy egyszerű halálos italokat keverhet össze.Előrejelzés…?Az Unexplored vonzerejének része az, ahogyan létrehozza a börtönöket. Nem csak maguk a szintek (lásd ezt a videót a Cyclic Dungeon Generation-ről), hanem az összes börtön teljes egészében. A játék már azelőtt ismeri, hogy miben kell szembenéznie a legmélyebb szinteken. Tehát tippeket, kulcsokat és megjegyzéseket fog kapni arról, hogy mire számíthat a sorban. A legjobb, ha figyelsz azokra.
Ez az?Nem, természetesen nem. A felfedezetlen játék tartalommal teli, lávával és vízzel, növényekkel és fákkal (gyúlékony fákkal), rejtett ajtókkal és bezárt ajtókkal (használjon lockpickeket!), Kis főnökökkel és nagy főnökökkel, és még sok minden mással. De itt nem rontunk el mindent. Rajtad áll, hogy megtudd! Tehát, menj el magadnak egy kalandra! Szeretni fogod!közösségAz Unexplored fantasztikus közösséggel rendelkezik, amely segíti egymást. A játék fejlesztésének szerves részét képezték. Tehát, ha nagyon elakadtál, tudasd velünk a Steam fórumban, és mi, vagy a többi játékos megpróbálunk segíteni.