Kérdése van? [email protected]
A JÁTÉKRÓL
A Store Manager Cellular Edition lesz a legátfogóbb és legpontosabb kiskereskedelmi bolti szimulátor, amit valaha készítettek. Mint üzlet, értékesítés és kerületi menedzser a mobil világban, valamint a legjobb barátok egy jelenlegi üzletvezetővel, úgy érzem, otthon vagyok, amikor ezt a játékot készítem.Ez a játék magába foglalja az üzletvezető összes tennivalóját. Keresse meg az alkalmazottakat az önéletrajzokban való kereséssel. Minden önéletrajz véletlenszerűen generálódik nevekkel, régi munkákkal, oktatással és egyebekkel. Ezek mindegyike egyénileg befolyásolja az adott munkavállaló „képességkészségét”. Erre a készségre sok helyzetben nagy szükség van. Ha az ügyfél bejön azzal, hogy tudja, milyen telefont szeretne, és Ön készleten van, akkor egy magasabb képességű értékesítő képes lesz eladni a szükséges tartozékokon, növelve ezzel az eladás nyereségét. Ha nincs telefonja a készletben, magasabb képességre lesz szükség ahhoz, hogy rávegye az ügyfelet egy raktáron lévő telefonra, és biztosítsa, hogy megtartsa azt anélkül, hogy később visszaadná.Ön teljes mértékben ellenőrzi a készletet! Minden nap új telefonokat kell rendelnie, hogy készlete friss legyen az ügyfelek számára! Megjelenik egy új telefon, ami hülye? Inkább engedd le, hogy lekerülj a polcokról! Jelenleg 16 különböző telefon közül választhatnak az ügyfelek, mind a 8 különböző gyártótól három különböző operációs rendszerre osztva. Minden telefonhoz vannak kiegészítők, és a játékos eldöntheti, milyen keménynek szeretné a játékát. A játékos dönthet úgy, hogy minden tartozékot termékenként vezérel, vagy ha nem szereti ezt a mennyiségű mikrokezelést, akkor inkább megvásárolhat minden telefonhoz használható tartozékot. A vásárlók belépnek az üzletbe, legtöbbjüknek elképzelése van arról, hogy milyen típusú telefont szeretne. A vásárlók meggondolhatják magukat, hogy mit vásároljanak, de ha nem tetszik nekik, akkor visszatérnek, és visszaadják a vásárlást. Minden ügyfél saját egyedi névvel és adatokkal rendelkezik, amelyeket nyomon követhet. Legyen elégedett az ügyfelekkel, és ők elmondják barátaiknak tartózkodási helyét. A többi ügyfélforgalom olyan hirdetési kampányokon alapul, amelyeket menedzserként ki kell választania. Az ügyfelek csúcsideje gyakran változik, így jobb, ha a menetrend tetején van. Kezdetben egy kis boltot üzemeltet, amely négy alkalmazottat tud elhelyezni. Közülük ketten dolgozhatnak egyszerre. Egy nyitó és egy záró műszak van. Ne hanyagolja el dolgozóit azzal, hogy nem ütemezik őket, és éppen ellenkezőleg, ne dolgozzon túl rajtuk. Ha ezeket megteszi, akkor elege lehet abból, hogy abbahagyja! Helyesen kell ütemezni az alkalmazottait a belépésüktől, a törésükig és a távozásukig. De légy óvatos! Ütemezzen szüneteket az ügyfél csúcsidejében, és előfordulhat, hogy a munkavállaló nem törik meg aznap, ami bírságot von maga utánAmint nyereségre tesz szert, Önön múlik, hogy frissítse -e az összes kijelzőt, és nézzen körül az áruházban, hogy növelje az ügyfelek értékelését, így több szabad szájreklámot adva, ami növeli a bevételt! Frissítheti az egyes kijelzőket, valamint a padlót, a hátsó szobát és így tovább! Ez nem minden az esztétika szempontjából. A vásárlók szeretik a tiszta és modern üzleteket! Minél jobban néz ki, annál több pénzt hajlandóak költeni!