Kérdése van? [email protected]
BevezetésA Qubes egy online 1v1 játék, ahol a gyors gondolkodás, a sebesség és az összpontosítás a játékélmény középpontjában áll. Hívjon ki egy meccsen egy barátot vagy egy véletlenszerű játékost véletlenszerűen generált szabályok alapján, és ne felejtse el használni a térkép körüli erőforrásokat. Színezze a térkép nagy részét, hogy megnyerje a kört. Az első 3 fordulóból álló játékos megnyeri a mérkőzést!JátékmenetKét játékos szembenéz egy arénában, ahol egy kockát irányítanak, körbeforgatva színükkel kiszínezhetik a térképlapokat. De minden egyes tekercsmennyiségnél mindkét kocka zöld színűvé válik, és a térképcsempéket zöld színnel színezi, majd visszafordul az eredeti színekhez (ellenőrizze alább a zöld funkció leírását). Egy kör végén az a játékos nyer, aki a térkép nagy részét színével színezte. Egy kör akkor ér véget, amikor az idő elfogy, vagy ha a teljes térkép színeződik.Két különböző játékmód játszható, a normál egy dinamikus szabálykészlettel, vagy egy egyedi, ahol a játékosok eldönthetik a szabályokat és fenntarthatják azokat az egész mérkőzésen;Jelenleg a következő dinamikus szabályok léphetnek fel:Térkép típusa: statikus vagy dinamikus, ez határozza meg, hogy a színezés utáni térképet a másik játékos újraszínezheti-e;Zöld hatás: ez a szabály meghatározza, hogy a zöld színű lapok megsemmisülnek-e, vagy megmaradnak-e a színezésük után;Kör hossza: a kör hossza másodpercben kifejezve;Normál tekercsek: minden játékosnak a színéhez kapcsolódó dobásainak száma;Zöld tekercsek: az összes játékosnak a zöld színhez kapcsolódó dobásainak száma;A mérkőzés során különböző erőforrások szaporodhatnak körül, mindegyik különböző hatásként, amely hatással lehet rád vagy az ellenséges játékosra, például:Sor- vagy vonalszínezők: olyan erőforrások, amelyek egy egész sort vagy oszlopot színezhetnek;Sebesség-módosítók: erőforrások az ellenség felgyorsításához vagy lefékezéséhez;Hópehely: erőforrás az ellenfél lefagyasztására;