Kérdése van? [email protected]
Noha sok ismert az Auriga felületéről, óceánjai még mindig rejtélyeket őriznek. A viharvert erődítmények, természetesen egy másik kor alkotásai, továbbra is egy titokzatos embert foglalnak maguknak, akiket fomoriaknak hívnak, akik valamilyen ősi célt szolgálnak. De amíg Auriga nemzetei megtanulják a tengereken találkozni, kereskedelmet folytatni és háborút folytatni, addig egy újabb erõ emelkedik fölöttük. Ezek - vagy van? - a Morgawr, egy csavart és birtokolt ember, amely úgy tűnik, hogy a tengeri élet és más, elképzelhetetlen fajok szimbiotikus alkotása. Szükség lesz szembeszállni velük, dacolni őket és megérteni az új hatalmakat, amelyeket kihasználnak. Vagy ugyanolyan valószínű, hogy lemond az erejükről.A MORGAWRMorgawr laboratóriumban ébredt a múlt észlelése nélkül. Egy olyan szervezet, amely sok test egyetlen elméjének felel meg, Morgawrnek erőteljes kényszere van arra, hogy uralja és irányítsa mások elméjét végső szándékuk elérése érdekében. De sok kérdés van, amelyekre szeretne választ adni. Ki vagyok én? Honnan jöttem? Melyek ezek a furcsa, egyszemélyes lények, akik útba kerülnek? Miért vagyok arra kényszerítve, hogy csináljam, amit csinálok, és honnan tudhatom meg, hogy sikerrel jártam?Ez az új frakció a tengerek ellenőrzésére és a káosz terjesztésére összpontosít a földön, köszönhetően a tengerek jobb irányításának, speciális egységek, elmeszabályozó képességek és az ellenségeikre öntött „fekete folt” átok segítségével.TENGERI HADVISELÉSTengeri csaták mindenkinek! A játékosok végre harcolni tudnak a tengerparton. Valamennyi tengeri egység indíthat és erősíthet tengeri csatákat. Az egzotikus mechanika és a csempehatások ezt az új típusú csatát fűszerezik!Óceánirányítás az időjárás-rendszerrelArcane struktúrák alakultak ki a hullámok alatt: ezek a Végtelen emlékek stratégiai és luxus erőforrásokat, valamint egyéb bónuszokat biztosítanak a birodalom számára, amely képes őket ellenőrizni. Ehhez titokzatos gyámjaikat párba kell hozni vagy legyőzni a csatában. Ugyanezek az őrök járőröznek a „vad” óceáni régiókban, így sokkal kevésbé biztonságos őket átkelni konvoj nélkül. Várható, hogy felhők, esők és viharok jelennek meg a térképen.A Tengeri erdők és a kiskorú fórumokAz újonnan létrehozott óceáni régiók, köztük a tengeri erőd, stratégiai helyszíneket kínálnak a vízben a játékosok számára, hogy harcolhassák azt. Ezeket az új helyeket egy titokzatos, ritkán látott kisebb frakció védi, amely a tenger túloldalán található erődökben él.A "MEGHATÁROZÓ SZABAD" MEGNÖKÖKEz a szája olyan nagy, hogy majdnem úgy tűnik, hogy valamilyen vízi mega-növény. Ez azonban minden bizonnyal egy nagyszerű tengeri élőlény állkapocsai ...NAGY KÉRDÉSEK, NAGY TÉTELEK ÉS MORG ZENE!Ez a bővítés magában foglalja több mint 50 új küldetést, több mint 60 új különleges tételt és 4 új zeneszámot, amelyeket a FlybyNo!