Kérdése van? [email protected]
A Math Combat Challenge egy matematikai játék, és túlélési játék is, néhány First Person területtel és csillaghajóval. A játék kulcsa a matematikai problémák megoldása, miközben megpróbálja túlélni. A matematikai feladatok összetettsége véletlenszerű, és konfigurálható, az egyszerű hozzáadás és az egyenlet között. Egyes panelek megkövetelik a lejátszótól, hogy a megfelelő számot keresse az arénában (statikus panelek). Mások csak néhány másodpercig jelennek meg a különféle megoldásokkal, ahol a megfelelő választ ki kell dobni, mielőtt eltűnik (dinamikus panelek).Jelenleg 41 eredmény van integrálva a játékba, még több jön.A játékban három aréna van: Stadion, Asteroid, Titan és négy növekvő nehézségi szint, és az ellenség megpróbálja megakadályozni, hogy megoldja a matematikai problémákat. Az ellenség elleni harc során a matematikai problémákkal kell foglalkoznia. A matematika és a harc megoldásának paradoxona az, amit elérnie kell a győzelemhez. Túl sok hiba, és kudarcot vall. Ez is konfigurálható.Ez nem egy kifinomult matematikai számítási program, és nem is célja az elme és a számítás komplex tanulmányainak elvégzése. A Math Combat Challenge egy videojáték, amelynek célja a játékos szórakoztatása. És használja a matematikát ehhez. A játékos beállítja a játékot tetszés szerint, hogy matematikai feladatokkal szolgáljon, az egyszerű összegektől kezdve a másodfokú egyenletekig, bár a játéknak a jövőben természetesen több lehetősége van. És a játékosnak meg kell oldania ezeket a gyakorlatokat. Ne feledje: a rögzített paneleket úgy oldják meg, hogy megkeresik a színpadon lévő számokat (az aktív panelen egy glória van körül). Az azonnali paneleknek gyors megoldást kell találniuk a megfelelő megoldásra.Végül, a megoldott probléma típusa, összetettsége és sebessége alapján a játék meghatározza a pontszámot. És ennyi. Vagy Nos, valójában nem pontosan. A játékosnak meg kell oldania ezeket a gyakorlatokat, miközben ellenállhat számtalan ellenséges hordának, akik megpróbálják befejezni a számításokat, és vele együtt. Ez extra mennyiségű stresszt jelent. Azt akarjuk, hogy a játékos szenvedjen, nincs semmi jobb, mint egy olyan játékos, aki szenved. Természetesen nem túl sokat. Elegendő a szórakozáshoz.További három aréna lesz elérhető a következő három hónapban a kiadás után ingyenesen. Az egyik gyermekeket céloz meg, fegyverek helyett víztömlővel, mindenesetre ellenségek nélkül, és olyan környezetben, ahol képek és hangok vannak a fiatalabb gyermekek számára.Mindenesetre deaktiválhatja az ellenséget, ha gyakorolni akar, vagy csak szórakozásból. A te döntésed. De a kulcs mindig ugyanaz: nem a harcot nyeri, hanem a matematikai problémákat oldja meg.Ha nem sikerül megoldani a matematikai problémákat, függetlenül attól, milyen jól harcoltál, el fogsz veszíteni .