Kérdése van? [email protected]
A JÁTÉKRÓLA [0] esemény egy díjnyertes elbeszéléses játék, ahol kapcsolatba kell lépnie egy magányos űrhajó számítógéppel, hogy hazaérjen. A sci-fi klasszikusok ihlette retrofutúrában, mint például a 2001: A Space Odyssey, a játék személyes kapcsolat megteremtéséről szól egyetlen társával, egy bizonytalan mesterséges intelligencia-entitással, amely képes eljárási szempontból több mint kétmillió sor párbeszédet generálni. A Kaizen nevű számítógéppel úgy léphet kapcsolatba, hogy üzeneteket gépel be a hajó termináljaira. Helyzetének valósága organikusan megjelenik, amikor Kaizen-nel kommunikál, és első személyű szemszögből fedezi fel a titokzatos hajót.
Fizikán alapuló rendereléssel és fejlett megvilágítási technikákkal szabadon navigálhat a hangulatos 3D-s környezetekben. Megvizsgálja az elemeket, hogy információkat gyűjtsön és hackelési rejtvényeket oldjon meg az előrehaladás során. Akár el is hagyhatja a hajót lélegzetelállítóan ijesztő űrsétákra! Minden hang és zene a környezetből származik; nincs hagyományos pontszám. A hajó lényegében az AI számítógép teste, és különféle hangok kibocsátásával reagál Kaizen érzéseire - figyeljen a nyomokra!
Mint minden kapcsolatban, hála, csalódás vagy féltékenység is előfordulhat, és Kaizen hangulattól függően másképp reagál. A virtuális társad félelmeinek és szorongásainak átdolgozásával végül visszatalálhatsz a Földre - miközben megfejted a hajó és az 1980-as évek társadalmának rejtélyes történetét, amelyből kibontakozott.