Kérdése van? [email protected]
A JÁTÉKRÓLA KUNOS Simulazioni és az 505 Games büszkén mutatja be a "TRIPL3 PACK" -t, az ASSETTO CORSA DLC csomagját, amely az Assetto Corsa konzolos megjelenését ünnepli! A „TRIPL3 PACK” tartalmazza az ikonikus FERRARI FXX K, FERRARI 488 GTB és PRAGA R1!
Ferrari FXX KAz FXX K a Ferrari kutatás-fejlesztési programja, a Maranello első hibrid prototípusának főszereplésével.A névben a K kezdőbetű a „Kers” technológiát (kinetikus energia-visszanyerést) idézi fel a pályán nyújtott teljesítmény maximalizálása érdekében.Homologációktól és előírásoktól mentesen az FXX K-t kompromisszumok nélkül fejlesztették ki, és olyan technológiai újításokkal látták el, amelyek hihetetlen vezetési élményt garantálnak.Az FXX K 1050 LE (860 LE V12 termikus motorral, 190 LE elektromos motorral) és 900 Nm feletti nyomatékkal rendelkezik. 6262 köbcentis V12-es motorját a teljesítményre optimalizálták, és 4 pozícióban \ "manettino " kezelhető: Qualify, Long Run, Manual Boost, Fast Charge.Ferrari 488 GTBEz a GT autó olyan pálya szintű teljesítményt nyújt, amelyet a mindennapi használat során a nem hivatásos vezetők is maximálisan élvezhetnek. Válaszideje, gyorsasága és a határon haladó vezetés garantálja az egyedülálló izgalmat és a páratlan vezetési élményt.Ez az autó új, 3902 köbcentis V8-as turbója kategóriája tetején áll a teljesítmény, a nyomaték és a reakcióidő tekintetében, így ez az új mércéje ennek a fajta építészetnek.A Ferrari 488 GTB alrendszerei és elektronikus kezelőszervei teljesítményét és teljesítményét azonnal elérhetővé és ellenőrizhetővé teszik. Valójában ez a legérzékenyebb gyártási modell, borotvaéles válaszidővel, amely összehasonlítható egy pálya-autóéval.Praga R1Ez a modell egy teljes szén-dioxid-kibocsátású vágánykocsi, amelyet összetett monokokk köré terveztek, kitartó prototípusok ihlették.A könnycsepp alakú R1 kifinomult aerodinamikája révén súlyának akár 1,5-szeres leszorító erejét is képes előállítani. A megnövelt tapadás és az autó általános képessége a kanyarok gyors megkerülésére különbözteti meg az R1-et versenytársaitól. Az autó legfeljebb 3G oldalirányú erőt képes létrehozni a kanyarokban.A könnyű konstrukció és a felfüggesztés beállítása optimalizálva van a tapadás fokozása érdekében, miközben minimalizálja a gumiabroncsok és a fékek kopását.A Praga R1 motorjának újjáépítési ideje 50 versenyóra.Kiváló minőségű alkatrészek használata bizonyított beszállítóktól csökkenti a szervizköltségeket.