Kérdése van? [email protected]
A Venturis Corporation vissza akarja szerezni a mesterséges intelligenciájukat. Ott jön be.A Tacoma egy elbeszélő kaland, amelyet 2088-ban egy csúcstechnika űrállomás fedélzetén játszottak. A küldetése során feltárja az állomás legénységének minden részletét, hogyan élt és dolgozott, megtalálja azokat a nyomokat, amelyek egy megragadó történetet adnak a bizalom, a félelem és az elhatározás katasztrófával szemben.Tacoma középpontjában a létesítmény digitális megfigyelő rendszere áll, amely 3D-s felvételeket rögzített a legénység életének sarkalatos pillanatairól az állomáson. Felfedezése közben ezeknek a megörökített pillanatoknak a visszhangja vesz körül. Ezeknek a komplex, összefonódó jeleneteknek a visszatekeréséhez, gyors előretekeréséhez és a fizikai térben történő mozgatásához használja az eseményeket minden szögből megvizsgálva, rekonstruálva a többrétegű narratívát.A Tacoma a Gone Home alkotóinak következő játéka, amely a részletes, magával ragadó és erőteljes történetmesélés hagyományát folytatja, miközben a játékosokat mélyebben behúzza az elbeszélésbe, mint valaha.Mostantól több mint két órányi Fejlesztői hang kommentár! Indítson el egy új játékot, engedélyezve a Kommentár funkciót, vagy kapcsolja be a Játékmenet opciókban.Jellemzők:Gazdagan rétegzett történetélmény:Hat legénységi tag élt és dolgozott a Tacoma űrállomáson, kapcsolatokat alakítottak ki, szerelmet és veszteséget éltek át, és együtt válsággal kellett szembenézniük. Fedezze fel nemcsak azt, ami ezekkel az emberekkel történt, hanem azt is, hogy mi teszi őket azzá, interaktív nyomozóként. A történetet egy teljesen hangos és animált interaktív AR jelenetek sorozatán keresztül mesélik el, elmerülve a Tacoma eseményeiben.Úttörő többutas elérésű történetrendszer:Az állomás minden szakaszában a személyzet tagjai digitális ábrázolása veszi körül saját párhuzamos történetszálaikat, amelyek eltérnek, újrakombinálódnak és újra szétválnak. Visszatekerés, gyors előretekerés és mozgás végig a jelenetek kronológiájában, miközben örvénylik körülötted. Interaktív eszközei lehetővé teszik, hogy minden szempontból és minden részletében felfedezzék a szorosan csomózott narratívát.Mélyen interaktív játékvilág:Fedezze fel Tacoma állomást mind fizikailag, mind digitálisan. Nyissa ki az ajtókat és a fiókokat, hogy értelmes tárgyakat, jegyzeteket és fizikai tárgyakat találhasson, ugyanakkor fedezze fel a legénység digitális kommunikációjának és személyes gondolatainak átfogó nyilvántartásait. A legénység Tacoma-tapasztalatainak minden aspektusa része a nyomozásnak.A jövő jövőképe:Tapasztalja meg az életet 2088-ban. Fedezzen fel egy gazdag kitalált univerzumot, amely bemutatja az emberiség terjeszkedését az alacsony földi pályára és azon túlra. A Gone Home és a BioShock 2: Minerva's Den mögött álló díjnyertes sztori csapat mélyen elképzelt spekulatív elképzelése a közeljövőről.Kompakt elbeszélő játék: ATacoma becslések szerint körülbelül 2–5 órát vesz igénybe. Milyen mélyen ássz és mennyi részletet találsz, rajtad múlik. A Tacoma egy nem harci, nem kirakós játék. A történet és a játékvilág részletei ott vannak, hogy felfedezhesse saját tempójában.Fejlesztői kommentár mód!A Tacoma mostantól több mint két órányi audio kommentárt tartalmaz azoktól az íróktól, tervezőktől, programozóktól, művészektől és egyebektől, akik azon dolgoztak, hogy a Tacoma világát életre hívják. Ismerje meg a Tacoma kitalált világának titkait, betekintést a játék fejlesztési folyamatába és a játék mögött álló emberek személyes történeteibe.