Kérdése van? [email protected]
A JÁTÉKRÓL
Chult halálos félszigetén egy kalandozó félnek veszélyes dzsungeleken, labirintusokon és börtönökön kell átverekednie magát, hogy megtalálja és megfordítsa a halálos átok okát. Válasszon, hogy a négy kalandor (Artus Cimber, Asharra, Birdsong és Dragonbait) közül egyet vagy többet játsszon, hogy sok veszedelmes kihívással és halálos ellenséggel kelljen szembenéznie a küldetés során. Artus CimberA Harpers egykori tagja, Artus Cimber a Tél Gyűrűjének őrzője. A gyűrűt Chult dzsungelében találta meg, ahol feleségével, Alisandával is találkozott. Íjjal és nyíllal, valamint tőrrel való készsége páratlan, így félelmetes vadőr. Magától értetődik, hogy a Tél Gyűrűje olyan erős hatalmat adott Artusnak, hogy egy ujjal érintve halálra fagyaszthatja az ellenséget.AsharraKir Sabalban Asharra az Aarakocra közösség vezetője. Mások tanárként emlegetik, és élő szentként tisztelik. Asharra intelligens, ambiciózus és kissé manipulatív, de soha nem kegyetlen vagy érzéketlen. Vezetői feladatai mellett Asharra erős mágus, aki képes kezelni a legbonyolultabb varázslatokat is.MadárdalBirdsong, egy ravasz, fiatal Tabaxi bárd megtanult védekezni, miközben a Yuan-Ti rabszolgája lett. A lantot játszani tudó Birdsong felfedezte bárdját, amikor tanúja volt annak, hogy dalai más rabszolgákra hatnak. Menekülése után Chult egyik legnagyobb pálcája lett. Megígérte magának, hogy egy napon bosszút áll a Yuan-Ti-n, aki elpusztította a faluját.SárkánybakA Dragonbait a jó bajnoka és a szaurál - egy faj, amely egy távoli világból származik, és amelynek tagjai hosszú életűek. A természeténél fogva nyugodt Dragonbait nem adja a veszélyes ellenség képét, de ha harcban van, képzettsége és pontossága pusztító ellenfélgé teszi.