Kérdése van? [email protected]
A JÁTÉKRÓL
A NaissanceE homályos és varázslatos első személyű játék, filozófiai utazás és művészi élmény.A kaland egy primitív, titokzatos struktúrában zajlik, és a játék főként ennek az atemporális világnak a mély és erős légkörét hivatott feltárni és átérezni, de a platformozás és a rejtvények is gazdagítják az élményt.A játék egy lineáris út mentén épül fel, amelyet nyitottabb területek szabadon felfedezhetõk, néhány megoldandó rejtvény és néhány kísérleti szekvencia.A „Naissance” világ primitív zónájában egyre mélyebbre lépve a játékos entitásokkal vagy mechanikus rendszerekkel fog találkozni. Akár ezek az entitások életformák, akár tiszta gépek, reagálnak a játékosok jelenlétére, a fényre és az árnyékra, és hozzáférést nyithatnak a következőkhöz.Ha az utazás nagy részében csak kíváncsiságra és logikára lesz szükség, a futás, a légzés és az ugrás jó irányítása és koordinálása ritka, de igényes szekvenciákon megy keresztül, mivel a régi iskola tisztelgése megismétli a játékot.A játék fő gondolata az, hogy a játékos értékelje a magányt, azt az érzést, hogy elveszik egy óriási, ismeretlen világegyetemben, és csodálkozik ezen a világon. Olyan világ, amely látszólag él, vezeti a játékost, manipulálja és bármilyen okból játszik vele.A képzelet fontos kulcs a NaissanceE élvezetéhez és megértéséhez. Felfedezetlen elvont struktúrában való járás kérdéseket vet fel a világ természetéről, az utazás értelméről. Kihívó és szimbolikus, az építészet és az események arra ösztönzik a játékosok fantáziáját, hogy választ találjanak, ha csak ez számít.A NaissanceE-t a Limasse Five fejlesztette ki Pauline Oliveros , Patricia Dallio és Thierry Zaboitzeff zeneszerzők részvételével .Figyelem! Ez a játék nem ajánlott epilepsziában szenvedőknek.