Kérdése van? [email protected]
Alagutakat ásni és nőni birodalmátÁsson be a hegybe, és keressen forrásokat a királyság felépítéséhez és gyarapításához. Minél jobban növekszik a civilizációd, annál tovább kell terjesztened az alagutaidat.ÉvszakokA jelenlegi szakaszban az idényeket vizuálisan valósítják meg. De a jövőben nagyobb hatással lesz a világra.Emelje fel lakói civilizációs szintjétStonedeepnek jelenleg öt civilizációs szintje van. Minden civilizációs szint növeli a napi adóbevételt, de növeli az érintett lakosok igényeit is. Stonedeep-ben a való világhoz hasonlóan korlátozott mennyiségű aranyérme (pénz) található. El kell költenie a pénzét, hogy visszakapja lakóitól.Jelenlegi állapotA Stonedeep jelenleg 43 erőforrást, 50 különböző tömböt, 28 épületet, 12 szakmát, öt civilizációs szintet, valamint ötféle ellenfelet és állatot foglal magában.Jövőbeli tervekÖsszesen négy mérföldkövet terveznek a játék komponenseinek bővítésére és optimalizálására. Ezenkívül további funkciókat és kihívásokat is hozzáadnak, amelyek több játékvariációt, cselekvési és szórakozási lehetőséget kínálnak a játékosoknak. Ide tartozik például egy áttételes átfogó rendszer, amelyen keresztül a játékosok nagyrészt automatizálhatják produkcióikat. Bányakocsik és felvonók is integrálva vannak a közlekedési rendszer kibővítése érdekében. Az időjárás és az évszakok további kihívást jelentenek a menedzsment és a tervezés során. A harcias játékhelyzetek sokkal összetettebbé és érdekesebbé válnak a játékosok számára, többek között egy átfogóbb harci rendszer, további ellenfelek és védelmi lehetőségek, valamint új szakmák révén. Ezenkívül a játék a projekt során további 40 erőforrással bővül, 22 blokk, 24 épület, 4 civilizációs szint,Korai hozzáférés - mi történt és mi következikKorai hozzáférésű kiadás - 2019 júliusában jelent meg -Források: ~ 17blokk: ~ 43épület: ~ 18ellenséges típus: 2- A törpéknek esélyük van továbbadni tehetségüket az új generációnak- A szörnyek hullámokbanívnak - A törpéknek élelemre és sörre van szükségük ahhoz, hogy boldogok maradjanak- Eljárási térképrendszer- Kutasson új technológiákat- A törpék megbetegedhetnek- Nappali-éjszakai ciklus1. tartalmi javítás - kiadás 2020. április -Források: ~ 43tömb: ~ 50épület: ~ 28ellenség-típus: 2Fejlesztési szakasz:A törpék otthonainak fejlesztési szakaszai lesznek. Minél magasabb a szakasz, annál magasabb az adott ház maximális adóbevétele. A következő tapasz az acél színpadig fog tartani.Törpeigények: Atörpeszükséglet otthonuk színével együtt növekszik. Például amikor otthonuk eléri a 2. stádiumot, időről időre el kell fogyasztaniuk a prezlt.Kereskedő:Néhány nap egy kereskedő jelenik meg a főépület mellett, ahol korlátozott erőforrásokat adhat el és vásárolhat.Egyéb dolgok: Akő tönkremehet Acsempék / blokkok elvesztik az erőforrásokatKutatás:Több épületet kell most kutatni.Épületek:Az épületeknek vannak receptjeik. És most képesek különböző típusú termékek előállítására.2. tartalmi javítás [Clockwork System] - a jövőben - [1. mérföldkő]Források: +10blokk: +1épület: +22ellenséges típus: + 0+ óramű rendszer (munkahelyi automatizálás)+ óramű "erőművek"+ óramű "vonalak"+ óramű+ bányakocsis felvonók (gyorsabb utazás)3. tartalmi javítás [Weather & Bioms] - a jövőben - [2. mérföldkő]Források: +11blokk: +21épület: +10ellenség-típus: + 0+ időjárás - 8x időjárás+ 6x biom4. tartalmi javítás [A szörnyrendszer fejlesztése] - a jövőben - [3. mérföldkő]Források: +16blokk: +0épület: +2ellenséges típus: + 4+ 4 főnök ellensége+ 2 harci törpe+ 4 csapda (gép)+ a Monster Dungeon rendszer fejlesztése / megváltoztatásaLengyel javítás a végleges kiadás előtt - a jövőben - [4. mérföldkő]+ Lengyel+ Hibajavítások+ További polírozás+ További hibajavítások+ Még több fényezés+ Még több hibajavításFELNŐTT TARTALOM LEÍRÁSAA fejlesztők így írják le a tartalmat:A Stonedeep egy építőjáték, amelynek állítólag egy civilizáció irányítását és tervezését kell szimulálnia. A képregényszerű és meseszerű grafikai stílus miatt nincs mindennapi utalás. Ez lehetővé teszi, hogy a 12–15 éves gyerekek megkülönböztessék a játékvilágot a valóságtól, és elhatárolódhassanak a játéktól. A megfigyelői perspektíva különbséget tesz a játékosok és a valóság között.A katonai és harci játék forgatókönyveit grafikusan ábrázolják úgy, hogy egyértelműen fiktívek legyenek e korosztály számára. Az erőszak ábrázolása harci forgatókönyvekben szintén irreális, mivel az ellenfelek fantasztikus lények, és komikusan vannak ábrázolva. Így nincs utalás a mindennapi életre, és a bemutatott viselkedést nem használják a konfliktusok megoldására. A felmerülő fenyegetések és konfliktusok nem terjednek ki az egész játékra.Az audiovizuális eszközök csak a légkör megteremtését szolgálják. A játék olyan harci hangokat is tartalmaz, amelyek csak arra mutatnak rá, hogy mi történik. A harci forgatókönyvek nem lehetnek vizuálisan vagy hallási szempontból zavaróak vagy érzelmileg károsak.A játék során felmerülő cselekvési nyomást és a játékkal kapcsolatos feladatokkal való megbirkózást 12–15 éves korosztály számára kell elvégezni. A bonyolultabb feladatok és problémák megkövetelik az elvont és logikus gondolkodás képességét, ami ennek a korosztálynak is megfelelő.