Kérdése van? [email protected]
A JÁTÉKRÓL4 elemet tartalmaz:
Lélegzetelállító utazás Antaloor múltjába.
Aziraal, a Tűz Istene bukása után a Sötét Nagyúr Gandohar majdnem elérte célját, hogy megzavarja az elemek közötti egyensúlyt. A sötét mágia behatol a földbe, hogy kitöltse az űrt. Felismerve a sötét erők feletti teljes irányítás lehetőségét, Gandohar elkezdi használni az Aziraal csapda erejét Kyra -ban, az árvák leszármazottjában. Ősei ellenére Kyra nem tudja elviselni a feszültséget. Amikor Antaloor már a karmai között van, Gandohar új tervet készít az Oswaroth -i fellegvárából. Még mindig vannak, akik a zsarnok ellen küzdenek, remélve, hogy az erőviszonyokat a maguk javára tudják fordítani. A harc Antaloorért folytatódik ...
Öt év telt el azóta, hogy drámai események az egész világot a szakadék szélére sodorták. A hős fogoly Gandohar várának tömlöcében. A nővérének megmentésére vonatkozó reményei a szabadságával együtt eltűntek. Ahogy a kétségbeesés legyőzéssel fenyeget, a remény onnan származik, ahonnan a legkevésbé számított volna. Az orkok, a verseny, amelyet a hős mindig is gyűlölt, összeállítottak egy mentőosztagot, amely megszabadítja a hősöt a kötelékeitől. A gonosz által meggyalázott földre kerül. Útra indul, hogy megvilágítsa Gandohar sötét múltját, remélve, hogy felfedez egy gyenge pontot ellensége védelmében. Ha nem sikerül, örökre elveszíti a húgát.
A rugalmasság, a kreativitás és a legmodernebb technológia tökéletes keveréke A „Two Worlds II” a klasszikus és innovatív RPG-funkciók, a hangulat és a technológia tökéletes keveréke. Egy összetett küldetésrendszer és egy izgalmas fő történet vonzza be az Antaloor világába, amelyet a másodlagos küldetési forgatókönyvek tesznek gazdagabbá. Gazdag játékmenet és magával ragadó légkör mozgatja a történetet, és magával ragadja a figyelmet, veszélyeket és felfedezést ígér a sok küldetés és videósorozat során. Továbbfejlesztett AI, kiegyensúlyozott szabványok, tapasztalt szerzők, aktív harci rendszer, az innovatív DEMONS ™ varázskezelés és a PAPAK ™ alkímiarendszer garantálják az élvezetet az új és tapasztalt játékosok számára. A támadás és a védekezés mozgó művészi rendszerét integrálták a játékba. A pörgések és a változó találati eredmények valódi lehetőséget teremtenek a taktikára és az izgalomra, mivel az AI harcba száll és saját stratégiát alkalmaz. A játék rendkívüli rugalmasságot kínál a fegyver és a fegyverzet tervezési lehetőségeiben is. Ennek a funkciónak a sarokköve az újonnan létrehozott „CRAFT” eszköz. A játékosok lebonthatják az elemeket alapanyagaikra, és új egyedi tárgyakat hozhatnak létre. A "Two Worlds II" grafikailag is kiváló. Az erőteljes GRACE ™ motor olyan technológiai fénypontokat kínál, mint a korlátlan számú dinamikus fényforrás, a 24 bites HDR utófeldolgozás és a valódi szem adaptáció. Drasztikusan csökkenti a betöltési időt, javítja az általános játék teljesítményét, és lehetővé teszi a teljes játékot, csak mérsékelt hardverigény mellett. Ennek a funkciónak a sarokköve az újonnan létrehozott „CRAFT” eszköz. A játékosok lebonthatják az elemeket alapanyagaikra, és új egyedi tárgyakat hozhatnak létre. A "Two Worlds II" grafikailag is remek. Az erőteljes GRACE ™ motor olyan technológiai fénypontokat kínál, mint a korlátlan számú dinamikus fényforrás, a 24 bites HDR utófeldolgozás és a valódi szem adaptáció. Drasztikusan csökkenti a betöltési időt, javítja az általános játék teljesítményét, és lehetővé teszi a teljes játékot, csak mérsékelt hardverigény mellett. Ennek a funkciónak a sarokköve az újonnan létrehozott „CRAFT” eszköz. A játékosok lebonthatják az elemeket alapanyagaikra, és új egyedi tárgyakat hozhatnak létre. A "Two Worlds II" grafikailag is remek. Az erőteljes GRACE ™ motor olyan technológiai fénypontokat kínál, mint a korlátlan számú dinamikus fényforrás, a 24 bites HDR utófeldolgozás és a valódi szem adaptáció. Drasztikusan csökkenti a betöltési időt, javítja az általános játék teljesítményét, és lehetővé teszi a teljes játékot, csak mérsékelt hardverigény mellett. 24 bites HDR utófeldolgozás és valódi szem adaptáció. Drasztikusan csökkenti a betöltési időt, javítja az általános játék teljesítményét, és lehetővé teszi a teljes játékot, csak mérsékelt hardverigény mellett. 24 bites HDR utófeldolgozás és valós szem adaptáció. Drasztikusan csökkenti a betöltési időt, javítja az általános játék teljesítményét, és lehetővé teszi a teljes játékot, csak mérsékelt hardverigény mellett.
Op. rendszer: Windows XP SP2 / Vista / 7 / 8
Processzor: Kétmagos 2,0 GHz
Memória: 1 GB RAM
Grafika:
Tárhely: 6 GB szabad hely