Kedvenc macskás játékunk a Stray animációs filmet kap
Az Annapurna Interactive kiadó és a Blue Twelve Studio fejlesztőcég talán legismertebb és legsikeresebb játéka a Stray. Mindenki oda volt meg vissza a a cyerpunk hangulatú macskás platformer/settenkedős játéktól, kritikusok játékosok egyaránt, hamarosan pedig animációs filmként láthatjuk viszont kedvenc digitális cicánkat.
Már most jegyet váltanánk rá
Az animációs film elkészítéséért az Annapurna Pictures animációkért felelő részlege - Annapurna Animation - felel majd, ami magában foglalja magát a videójáték kiadót (Annapurna Intercative). Nekik köszönhetjük a szintén nagy sikert aratott Nimonát is.
A Stray tavaly jelent meg Playstation, Xbox és PC platformokra. A játékban főszereplő macsekunkkal elszakadunk társainktól, és egy elhagyatott föld alatti disztópikus, cyberpunk jellegű városban találjuk magunkat, ahol emberek nincsenek, csak az úgynevezett „Társak”, olyan robotok, akiket az emberek alkottak meg és idővel emberi társadalom nélkül öntudatra ébredtek és kialakították saját társadalmukat, csak éppen csapdába este a föld alatt és nem tudnak a felszínre jutni. A robotok és egyéb mesterséges intelligenciák mellett ott vannak még a Zurkok vagy a Zurk ami egy olyan mutálódott nagyra nőtt baktérium ami felfalja az organikus és nem organikus élőlényeket egyaránt. Külön veszélyforrást jelentenek még az „Őrszemek”, amelyek, ha megpillantják négylábú főhősünket azonnal likvidálják.
További részleteket még nem lehet tudni a készülő animációs filmről, azonban Robert Baird (Annapurna Animation vezetője) az Eurogamernek adott interjújában ezt mondta:
" Azt hiszem, ha igazságosan adaptáljuk a játékot" - folytatta Baird - "akkor ez lesz az első és legnagyobb hopepunk film, ami valaha készült".
A hopepunk olyan zsáner, mint a solarpunk. Olyan jövőbe mutató alkotások, amelyek reménnyel töltik el a nézőt vagy olvasót. A cyberpunk zsáner antitézise, ha lehet ezt mondani. A hopepunk az optimizmus, mint ellenállási formát jeleníti meg, szemben állva a disztópiák állandó depresszív és negatív hangulatával.
Mi kíváncsian várjuk már a Stray animációs filmjét, az Annapurna biztosan kiváló munkát végez majd.
„Nehéz szívvel kell ma megosztanunk a hírt, hogy a Shadow Gambit: The Cursed Crew lesz a Mimimi utolsó játéka.” Ezekkel a szavakkal kezdődik a Mimimi oldalán az a blogbejegyzés, amiben a stúdió alapítói elmondják, miért is kell, hogy vége legyen.
Ahogy a logójuk is utal rá, 15 éve készítenek játékokat és sírnak miatta, most viszont nem csak a csapat, de a játékos közösség és a játékipar is velük hullajtják könnyeiket. A Mimimi feltámasztott egy olyan műfajt, nem is akárhogy, amiről azt gondoltuk, soha nem támad fel újra.
A Blasphemous 2 egy 2D-s oldalnézetes metroidvania akció-kalandjáték csak úgy, mint az első része. A Penitent One, a Vezeklő, a Bűnbánó a néma lovag ismét eljött, hogy egy másik királyságba megakadályozza a „The Miracle” átok visszatérését. A második rész eseményei a „Wounds Of Eventide” upgrade után játszódnak és továbbra is olyan torz alakokkal kell megküzdenünk, akiktől egyszerre félünk és szánjuk őket szörnyűséges sorsukért.
Bizonyára már hallottál a különféle szimulációs játékokról, amelyekkel valóban realisztikus élményként ismerhetjük meg az adott tevékenységet. Így van ez a népszerű teherautó-szimulációs játékszoftverrel is, az Euro Truck Simulator 2 felejthetetlen kalandot kínál, ha mindig is kipróbáltad volna, milyen érzés navigálni egy monumentális járművet. Egyeseket nagyon is vonz a kamionos létforma, hiszen irányításunk alatt tartani egy monstrumot igazán erőt próbáló feladat, no és persze felelősséggel tartozunk a szállítmányért is. Elvinni a célhelyre, méghozzá sértetlenül, levezetni több száz kilométert vagy akár még többet egyszerre hívogató és vérpezsdítő. Persze bőven tartogat kihívásokat is.