Kérdése van? [email protected]
ÁTTEKINTÉS2098. Az emberiség elhagyta a Földet, és űrkolóniákban él. Ludwig, egy távoli civilizáció kutatórobotja és űrhajója új energia formáit keresi. Sajnos az emberiség új űrkolóniáját nem sorolják az ő csillagközi térképén, ami végzetes balesetet okoz a physis-vel, a milliárd lakosú legnagyobb állomással. A baleset nem csak egy hatalmas lyukat szakít a physis védőburkolatában, hanem annyira is károsítja Ludwig űrhajóját, hogy elveszítse az irányítását és összeomlik a Föld bolygón. Most verseny az idővel.Sikeres lesz Ludwig, és időben elkapja az űrhajóját a physis megmentéséhez?JELLEMZŐKFedezze fel azt a területet, ahol az űrhajó összeomlott, vagy hatalmas gáttal, léggömbvel haladjon át a hóon és a jégen, vagy lépjen át egy szinte végtelen sivatagon. Annyi felfedezésre vár!Keresse meg a legfurcsább alkatrészeket és az építési terveket. Használja őket gyakorlati új eszközök fejlesztéséhez, amelyek energiát szolgáltatnak Ludwig számára!Fedezze fel a fizikai jelenségeket és elemezze azokat a fizikai törvények feltárása és a játékban rejlő trükkös rejtvények megoldása érdekében.izgalmas történet, amely 4 egyedi környezetet ölel feltöbb mint 8 óra játéka fizika tanárokkal, tanulókkal és oktatókkal együtt kifejlesztették - 100% tanterv alapjánjön az iskolai felhasználásra szánt didaktikai anyagokkal együttMI A SZERZŐ?A játék a "Ludwig" történetét meséli - egy kicsi kutatórobot, akinek fontos küldetése van, hogy új energiát találjon a robotika otthoni bolygójának. Hosszú utazás után végül eléri a földet - csak hogy megszabaduljon tőle. Az emberek kimerítették szinte az összes energiaforrást, és elhagyták a bolygót. Nagy űrállomásokon élnek. Sajnos Ludwig űrhajójával eléri az egyik ilyen űrállomást, és összeomlik a földön. Sérült űrhajó, távoli homeplanet, amely kétségbeesetten igényel energiatudást, és 1 milliárd ember van egy sérült űrállomáson - most rajtad múlik, hogy játékosként tisztítsd meg ezt a rendetlenséget!A történet követése közben Ludwignak meg kell ismernie a földi emberi technológiákat. Az energiatermelés legalapvetőbb formájától - az égéstől - kezdve előrelépést kell végeznie egy műszaki úton, hogy megismerje és megismerje a megújuló energia kifinomultabb formáit.Ludwig nem tud semmit a földi fizikai törvényekről (emlékszel - ő egy idegen robot egy távoli robot civilizációból, úgynevezett Robotronika ...). Tehát a szkennerét felhasználva megtalálja és elemzi a játékvilágban megjelenő fizikai jelenségeket. Minden tudást dinamikus koncepciótérképben - a tudásbázisban - tárolnak.A tudásbázis üres, amikor elindítja a játékot. Játék közben lépésről lépésre kitölti az új csomópontokat. A megújuló energiákkal kapcsolatos fizikai ismeretek hatalmas koncepciótérképét fogja készíteni. (a fizika tanárokkal és oktatókkal együtt dolgozták ki).A játékban 4 egyedi "témavilág" található. Ezeknek a környezeteknek a küldetései egy meghatározott témán alapulnak (égés, vízenergia, szélenergia, napenergia). A témavilágokat a történet köti össze.Minden témavilágban van egy minijáték - úgynevezett laboratórium. Egy laboratórium szemlélteti a témavilág alapvető ismereteit (például: Hogyan működik egy szivattyúzott tároló erőmű? Vagy hol kell elhelyeznem a szélmalmaimat, hogy a lehető leghatékonyabban nyújtsa ki az energiát?Mindez az oktatási játék szépen be van ágyazva a történetbe. A játékot NEM osztják el a játék- és a tanulási, illetve az értékelési elemek között. Mindig FOLYTATKI A JÁTÉKOT!A Ludwig játékot szórakoztatóan fejlesztették ki (kérjük, ítélje meg magad ;-), de az iskolákban is játszható. A játékhoz egy sor didaktikai anyag tartozik a tanárok számára, amelyek segítik Ludwig beépítését az osztályokba.