Kérdése van? [email protected]
A JÁTÉKRÓL
Az egyes szintek célja egy szó vagy akár egy egész mondat összeállítása olyan betűkből, amelyek bizonyos mechanizmusok részét képezik és azok által vezéreltek. Vegye fel a megfelelő betűket vagy szimbólumokat, helyezze be a cellákba, alkalmazkodjon a nehéz körülményekhez, és ne essen megtévesztésbe. Próbáld - Könnyű!Az újításokkal kapcsolatban: A játék nagy munka a sorozat utolsó részének hibáin. Ezért sokkal kényelmesebbé és könnyebbé vált a játék.
A játéknak négy szintkategóriája van, amelyek mindegyike bizonyos mechanizmusok használatát foglalja magában. Közülük a legelső a szokásos sebességváltó, amely változatlan maradt, a másik három teljesen új.Minden kategória 30 egyedi szintet tartalmaz, és a szintek kombinálhatják az előző kategóriák mechanizmusait.
"Szelep"
A fogaskerék használata lehetővé teszi az összes legközelebbi cella elforgatását körülötte, mind az óramutató járásával megegyező, mind az óramutató járásával ellentétes irányban. Fontos megérteni, hogy az összes cella nem része a fogaskerekeknek az aktiválásuk előtt, ez azt jelenti, hogy az egyik fogaskerék mellett elhelyezkedő cellák (például bal vagy jobb) részt vehetnek a másik forgatásában, ami valójában lehetővé teszi a cellák megfelelő helyre mozgatását.
"Rotator"
A rotátor egyfajta hajtómű, de kicsit másképp működik. Munkája a Rubik-kockára emlékeztet, az összes hozzá legközelebb eső sejt nem körben, hanem lineárisan forog, ami bonyolítja a folyamatot, de lehetővé teszi a sejtek kissé más módon történő mozgatását.
"Csatlakozó"
Az összekötő nem olyan mechanizmus, amelyen működhet, de kapcsolatot létesít a cellák között, amelyekben a karakterek találhatók, a cél cellával, amely lehetővé teszi a kívánt karakter kiválasztását olyan helyeken, amelyekhez a mechanizmusok nem férnek hozzá.
"Csere"
Ez a mechanizmus már nem a sejtekkel, hanem a mechanizmusokkal működik. Aktiválásakor helyettesíti a metsző mechanizmusokat, és a hozzájuk kapcsolódó sejtek is együtt mozognak ezekkel a mechanizmusokkal.